امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 16166 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۳۳ | ارسال توسط : |
232 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: بازیگر فصل چهارم سریال در حال تولید «بچه مهندس» درباره نقش خود در این پروژه و حال و هوای آن توضیح داد.سیما خضرآبادی در ابتدا با اشاره به روزهای دشوار فیلمبرداری سریال «بچه مهندس ۴» در زمان همه‌گیری کرونا اظهار داشت: خوشبختانه گروه تولید با رعایت تمامی نکات بهداشتی تلاش خود را می‌کنند […]

گروه فرهنگی: بازیگر فصل چهارم سریال در حال تولید «بچه مهندس» درباره نقش خود در این پروژه و حال و هوای آن توضیح داد.سیما خضرآبادی در ابتدا با اشاره به روزهای دشوار فیلمبرداری سریال «بچه مهندس ۴» در زمان همه‌گیری کرونا اظهار داشت: خوشبختانه گروه تولید با رعایت تمامی نکات بهداشتی تلاش خود را می‌کنند تا سریال در زمان مقرر آماده پخش شود. به هر حال شیوع ویروس کرونا کار را در زمان فیلمبرداری مقداری سخت کرده و امیدوارم هر چه زودتر به روزهای خوب گذشته برگردیم و مردم کشورم از شر این بیماری در امان باشند.
 

وی درباره نقشی که در این سریال ایفا می‌کند نیز گفت: در سری چهارم این پروژه در نقش «شیوا»، دوست صمیمی «مرضیه» (مهشید جوادی) حضور دارم. هر کسی در زندگی یک دوست خوب دارد که در تمام شیرینی‌ها و تلخی‌های زندگی همراهش است به طوری که رازها و ناگفته‌هایش را نیز تنها با بهترین دوست خود در میان می‌گذارد. نقش شیوا در زندگی مرضیه نیز به همین شکل بوده و بین آنها دوستی صمیمانه‌ای برقرار است.این بازیگر در ادامه درباره روند فیلمبرداری «بچه مهندس ۴» گفت: در حال حاضر فیلمبرداری در شهر مشهد مقدس انجام می‌شود و آن طور که مشخص است تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده مشغول کار خواهیم بود.خضرآبادی در پایان اضافه کرد: سری چهارم این سریال با قلم توانای آقای حسن وارسته قصه شیرین و جذابی دارد و اتفاقات جذاب و غافلگیرکننده‌ای در طول کار رقم می‌خورد. امیدوارم مخاطبان نیز پس از تماشای کار از آن لذت ببرند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top