امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 16028 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
291 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تحولات بنیادین و اساسی در ورزش بدنسازی ایجاد شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، جمشید تقی زاده در حاشیه برگزاری شانزدهمین دوره رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور در کیش، گفت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۵۱۸ ورزشکار در سه رشته در حال برگزاری است. مسابقات مهمی را پیش رو داریم که با احتساب داوران و مربیان حدود ۷۰۰ نفر در این مسابقات به میزبانی استان هرمزگان و جزیره زیبای کیش حضور دارند.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم نقش ویژه ای در کنفدراسیون آسیا و جهانی ایفا کنیم. برای اولین بار نصیرزاده هم به عنوان یک ایرانی عضو رئیسه فدارسیون جهانی شده و امیدوارم تحولات اساسی و بنیادین در بخش حرفه ای سه رشته این فدراسیون به وجود بیاید.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به جز من امروز مهدی فروردین (رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی) و کریمی فیروزجایی (عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی) هم در سالن برگزاری مسابقات حاضر شدند تا نشان بدهند در کنار این ورزشکاران هستند تا روز به روز بتوانیم شاهد تحول در رشته های کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام باشیم.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بدنسازی مادر تمام رشته ها تلقی می شود و باشگاه های بدنسازی در سراسر کشور اشتغال زیادی را ایجاد کرده اند این رشته نیازمند برنامه ریزی ویژه ای است. از تمام مسئولان درخواست می کنم برنامه ویژه ای برای احیای این رشته در نظر بگیرند. با توجه به تحولات اخیر در فدراسیون تحرکات بیشتری در سطح آسیایی و جهانی خواهیم داشت و امیدوارم مانند گذشته که قهرمان هایی مثل بیت الله عباسپور داشتیم باز هم نقش ویژه ای در این رشته ها ایفا کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top