امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 15918 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۲ | ارسال توسط : |
286 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: جدیدترین اثر محمد میرکیانی با عنوان «شب‌های شیرین» در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان، درباره کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «شب‌های شیرین» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ۴۴۴ صفحه با تصاویر ساده و زیبای سیمین شهروان و […]

گروه فرهنگی: جدیدترین اثر محمد میرکیانی با عنوان «شب‌های شیرین» در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان، درباره کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «شب‌های شیرین» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ۴۴۴ صفحه با تصاویر ساده و زیبای سیمین شهروان و طراحی جلد محمد حسین صلواتیان منتشر شد. از آنجا که قصه‌گویی از هنر‌های دیرپای سنتی و فرهنگی ماست، ارزش تربیتی و آموزشی فراوان و گسترده‌ای دارد و از علاقه مندی‌های همیشگی خردسالان و کودکان شنیدن قصه به ویژه پیش از خواب است. کتاب «شب های شیرین» هم با این ویژگی تألیف شد.

وی افزود: مربیان، پدران و مادران و آموزگاران دوره پیش دبستانی با بهره‌گیری از کتاب «شب‌های شیرین» می‌توانند برای مخاطبانشان قصه‌گویی کنند. در حقیقت این کتاب نخستین اثری است که با داشتن ۱۱۱ قصه ویژه این هنر دیرپا به علاقه‌مندان قصه‌گویی آموزش می‌دهد. زبان قصه‌ها هم با رعایت تمام نکته‌های آموزشی و تربیتی شبی خوش را برای خردسالان به ارمغان می‌آورد.این نویسنده کودک و نوجوان ادامه داد: کتاب «شب‌های شیرین» برای بهره مندی تمام پژوهشگرانی که در زمینه قصه گویی تحقیق می‌کنند، مناسب است. من کتاب را برپایه تجربه‌های گذشته در صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش به رشته تحریر درآورده‎‌ام.میرکیانی بیان کرد: قصه‌گویی یکی از عناصر ارزشمند پایداری فرهنگی در برابر فرهنگ بیگانه و از ابزار‌های مهم، کم‌هزینه و موثر انتقال فرهنگی بین نسل‌ها و تحکیم و گسترش عنصر محبت و عاطفه در خانواده و فرزندان است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top