امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 1586 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ | ارسال توسط : |
2386 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

رییس دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با بیان اینکه راهکار اساسی کاهش شاخص پوسیدگی دندان، توجه به سلامت دهان و دندان است، گفت: امروزه به سلامت دهان و دندان در کشور کمتر می‌پردازیم و کمتر به موضوعات پیشگیری توجه می‌شود، در حالی که توجه به این مسئله ضرورت دارد.

دکتر لیلا عطایی درباره برگزاری دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران اظهار کرد: این کنگره ۱۹ تا ۲۲ دی ماه سال جاری و به مدت ۴ روز در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره همزمان در ۳ یا ۴ سالن از سه شنبه صبح تا جمعه بعداز ظهر برگزار می‌شود، افزود: تم اصلی دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران اندیشه‌های راهبردی در دندانپزشکی و طرح درمان است.

رییس دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ادامه داد: شعار کنگره نیز سلامت دهان و دندان در هزاره سوم است؛ چرا که امروزه سلامت دهان و دندان بیشترین معضل به شمار می‌رود.

عطایی با اشاره به اینکه امروزه مافیای ایمپلنت و صنعت ایمپلنت در حال فراگیر شدن در دنیا است، گفت: امروز به سلامت دهان و دندان در کشور کمتر می‌پردازیم و کمتر به موضوعات پیشگیری توجه می‌شود، در حالی که حتی در حوزه زیبایی دندان نیز باید به مسئله پیشگیری توجه کرد.

وی اضافه کرد: در صورتی که به سلامت دهان و دندان توجه شود، کمتر احتیاج به ایمپلنت پیدا می‌کنیم. همچنین بسیاری از سازمان‌های اصلی که قرار است سلامت دهان و دندان را ترویج کنند، نباید درمان محور شوند. سازمان‌های بیمه‌گر نیز به همین موضوع توجه داشته باشند.

رییس دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: در این کنگره به سلامت دهان و دندان توجه شده و به این محور توجه شده که چگونه سلامت از دست رفته دهان و دندان را به کشور باز گردانیم.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، عطایی خاطرنشان کرد: همچنین باید توجه داشت که اگر در راستای طرح ملی سلامت دهان و دندان گام برداریم و این موضوع را پایه‌گذاری کنیم، شاخص پوسیدگی دندان یا DMF جامعه کاهش می‌یابد.

دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ۱۹ تا ۲۲ دی ماه سال جاری و به مدت ۴ روز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top