امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 15651 |
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
214 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه برای توزیع اقلام امدادی در حوزه زمین لرزه ۵.۶ ریشتری مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد مشکل خاصی نداریم، گفت: در گذشته هم اعلام کردیم که در خصوص انبار های امدادی سراسر کشور نیاز به تجهیز و تقویت داریم.

دکتر محمد حسن قدسیان مقدم در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره وضعیت انبارهای امدادی هلال احمر برای امدادرسانی به زلزله زدگان سی سخت، اظهار کرد: برای انجام عملیات امدادی اقلام متفاوتی مورد نیاز است.

وی گفت: در این مرحله، اسکان اضطراری چادر و احتمالا توزیع بسته های غذایی به عهده جمعیت هلال احمر است که در خصوص توزیع اقلام امدادی در حوزه زمین لرزه ۵.۶ ریشتری مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد مشکل خاصی نداریم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: اما ممکن است مردم در مناطقی که دچار بحران شده و قابل سکونت نیست نیاز به کانکس داشته باشند و این از اختیارات هلال احمر نیست و سازمان مدیریت بحران تصمیم گیری می کند. یا شاید مردم بخواهند که ساختمان های آن ها تعمیر شود که آن ها از عهده حوزه هلال احمر خارج است، اما در حیطه فعالیت خود در مورد زمین لرزه سی سخت مشکلی نداریم.

قدسیان در ادامه در خصوص وضعیت انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر در سراسر گفت: در گذشته هم اعلام کرده ایم که در خصوص انبارهای امدادی سراسر کشور نیاز به تجهیز و تقویت داریم. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top