امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15617 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
306 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

مرد شماره یک جهان با پیروزی برابر اسلان کاراتسف به فینال تنیس اپن استرالیا صعود کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در نخستین دیدار نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا در بخش مردان نواک جوکوویچ برابر اسلان کاراتسف قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان و تنیسور روس در ست اول تا پایان گیم هفتم بازی برابری به نمایش گذاشتند و سپس نوله توانست بریک کند و ۵ بر ۳ پیش بیفتد. او در گیم بعدی هم پیروز شد و نتیجه ۶ بر ۳ را به نفع خود به ثبت رساند. 

جوکویچ در ست دوم بازی را خوب شروع کرد و در گیم سوم بریک کرد تا از حریفش ۲ بر یک پیش بیفتد. او گیم‌های بعدی را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و زمانی که ۵ بر یک از حریفش پیش بود سه گیم پیاپی را از دست داد و نتیجه ۵ بر ۴ شد. تنیسور صربستانی ممکن بود در گیم بعد هم بریک شود اما در نهایت توانست حریف روس خود را شکست دهد و با نتیجه ۶ بر ۴ برنده شود.

مرد شماره یک جهان در ست سوم هم برتری‌اش را حفظ  کرد و در همان ابتدا بریک کرد. در ادامه کاراتسف نتیجه را ۲ بر ۲ کرد اما در گیم بعدی بریک شد تا شانس غلبه بر جوکوویچ را از دست بدهد. نوله در سه گیم بعدی پیروز شد و با نتیجه ۶ بر ۲ ست پایانی را به نفع خود تمام کرد. 

جوکوویچ با این پیروزی آسان برابر مرد شماره ۱۱۴ به فینال نخستین گرند اسلم سال صعود کرد و می‌تواند یک‌شنبه از عنوان خود دفاع کند. حریف تنیسور صربستانی جمعه پس از دیدار دنیل مدودف و استفانوس سیتسیپاس مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top