امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15515 |
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
253 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: تیم‌ملی تکواندو با ۸ هوگوپوش در تورنمنت و سپس اردوی مشترک بلغارستان شرکت می‌کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، آرش فرهادیان در این‌باره گفت: تیم‌ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در تورنمنت بلغارستان شرکت می‌کند و بعد از آن به مدت ۸ روز در “وارنا” تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان بلغارستان و ۲ تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد.

او افزود: ملی‌پوشان تکواندو روز ۱۴ اسفندماه ایران را به مقصد بلغارستان ترک می‌کنند و در نهایت ۲۶ اسفندماه به کشور بازمی‌گردند.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در ادامه گفت: دختران تکواندو نیز برای حضور در تورنمنت ترکیه که از تاریخ ۲۰ تا ۲۲  اسفندماه برگزار می‌شود، راهی این کشور می‌شوند و ۲۳ اسفند نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم صربستان به این کشور می‌روند و ۴ فرورین‌ماه به ایران برمی‌گردند.

فرهادیان با اشاره به ترکیب تیم‌ملی تکواندو بانوان در تورنمنت ترکیه گفت: مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top