امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 15489 |
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
489 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید برخی باشگاه‌ها به بازیکنان این تیم پیشنهاد چهار و یا پنج میلیاردی داده‌اند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور، اظهار کرد: تراکتور تیم با تجربه‌ای است که بازیکنان با تجربه‌ای دارد و می توانند هر لحظه نتیجه را به سود خود تمام کنند. هر هفته شرایط خودش را دارد و ما سعی می‌کنیم هر هفته بهتر بشویم. بازیکنان جون ما در حال پیشرفت است. بازی در زمین خودمان است و هدف ما این است که  این هفته هم در زمین خودمان کمتر اشتباه کنیم. بازیکنان ما آماده است و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم.

وی افزود: تراکتور در بازی‌های خارج از خانه  نتایج خوبی گرفته‌اند اما ما هم آمده بازی هستیم. در دو بازی قبلی با اختلاف کمی شکست خوردیم و اگر شکست نمی‌خوردیم الان اوضاع بهتری در جدول داشیتم.

او درباره شرایط داوری هم  گفت: داوران همه  تلاش خود را انجام می‌دهند و من به سلامت داوران ایمان دارم.

صادقی همچنین گفت: هدف ما این است فردا برابر تراکتور حداکثر امتیاز را کسب کنیم و االان نمی توانیم رتبه تیم را در نیم فصل حدس بزنیم.

او ادامه داد: نگرانی الان ما این است که بعضی از تیم‌ها با بازیکنان ما وارد مذاکره شدند و این خوب نیست. قرارداد بازیکنان ما بلند مدت است و رقم آن پایین است. مثلا به بازیکنی که قراردادش ۳۰۰ میلیون است اما  بابت یک سال و نیم ۴ یا ۵ میلیارد پیشنهاد می‌دهند، دیگر این بازیکن ذهنش در کنارما نیست. فاصله قرارداد برخی باشگاه‌ها با ما زیاد است. این بازیکن را من چطور در اختیار بگیرم؟ ما به بازیکنان خودمان احتیاج داریم و روز به روز پیشرفت می‌کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top