امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 15437 |
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
546 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم خواست به پزشکان علی انصاریان و مهرداد میناوند توهین نکنند.

علی پروین در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشت که این نشان می‌دهد بازیکنان هماهنگ‌تر شده‌اند. ان‌شاءالله پرسپولیس قهرمان این دوره هم می‌شود.

وی افزود: در چند بازی بعد از فینال لیگ قهرمانان تیم نیاز داشت بیشتر هماهنگ شود که این اتفاق رخ داد. تیم هم واقعا خوب بازی می‌کنند و در نیمه دوم‌ بازی‌ها واقعا بهتر عمل می‌کند.

پروین در ادامه به درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند اشاره کرد و گفت: واقعا حیف است این دو بین ما نیستند و پا آدم می‌سوزد. خدا به بازماندگان این عزیزان مخصوص مادر علی انصاریان صبر بدهد. اما نکته مهم این است که در چند روز گذشته حرف‌های زیادی درباره پزشکان این دو بازیکن مطرح شد که درست نبود. باید بگویم هم دکتر هاشمیان و هم دکتر لطفی همه تلاش خود را برای علی انصاریان و مهرداد میناوند انجام دادند. دکتر هاشمیان دوست میناوند بود، ١٠ روز قبل از بستری شدن در بیمارستان میناوند با او تماس می‌گیرد و دکتر هاشمیان می‌گوید الان بیا با تا بستری بشوی اما خودش قبول نمی‌کند و در نهایت آن اتفاق رخ داد. دکتر لطفی هم خیلی برای میناوند زحمت کشید. 

وی ادامه داد: مردم برای این دو پزشک عزیز حاشیه درست نکنند. این دو واقعا برای میناوند و انصاریان زحمت کشیدند. در کنار آنها از سعید شیرینی، بهنام ابوالقاسم‌پور و علی کریمی تشکر می‌کنم که هر شب تا ۳ نصف شب، در بیمارستان حضور داشتند. تمام بیمارستان لاله و بیمارستان فرهیختگان در خدمت این دو عزیز بودند اما وقتی خدا پیمانه را پر می‌کند، دیگر نمی‌شود کاری کرد. به این پزشکان توهین نکنید. در این شرایط کرونایی پزشکان و پرستان کل ایران واقعا زحمت می‌کشند و با از آنها تشکر می‌کنیم. از مردم هم می‌خواهم بیشتر مراقب باشند و به پزشکان مخصوصا دکتر هاشمیان و دکتر لطفی توهین نکنند. 

او درباره مدیران پرسپولیس هم گفت: آنها هم زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند باشگاه آرامش داشته باشد. حاشیه زیاد خوب نیست. استقلال هم باید مثل پرسپولیس آرامش داشته باشد. 
 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top