امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 15431 |
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
189 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر گام موثر شهرستان ری در مقابله با قاچاق کالا و ارز از ثبت ۲۲۰۰ انبار سطح شهرستان در سامانه جامع انبارها خبر داد.

حسین توکلی کجانی در گفت وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اشاره به ظرفیت های گسترده شهرستان ری در تولید و وجود شهرک های صنعتی گسترده در سطح این شهرستان گفت: بیشترین انبارهای کشور و سردخانه های استان تهران در شهرستان ری مستقر هستند. بی تردید برای مقابله با قاچاق کالا نیازمند ثبت تمامی انبارها در سامانه جامع هستیم تا به این ترتیب مسیر ورود کالا به کشور و نحوه توزیع آن به روشنی مشخص باشد.

وی افزود: در سطح شهرستان ری با هدف مقابله با قاچاق کالا و ارز توانسته ایم تعداد زیادی از این انبارها را در سامانه به ثبت برسانیم تا گام بلند و موثری در این حوزه برداشته باشیم لذا هم اکنون ۲۲۰۰ انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده است و به صورت متناوت کالاهای درون آن توسط بازرسان رصد می شود.

وی تاکید کرد: ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها و استقرار پلیس امنیت اقتصادی نقش بسیار زیادی در کشف کالاهای قاچاق، احتکار، کم فروشی و سایر جرایم اقتصادی داشته است. نظارت و پایش انبارهای شهرستان ری در سال جهش تولید بیش از گذشته در دستور کار است و تمامی دستگاه ها باید با برنامه ریزی دقیق به این امر مهم بپردازند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top