امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 15425 |
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
230 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

در شرایطی که تصاویر و فیلم هایی از تخلفات صورت گرفته برخی ایرلاین ها در زمینه رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی منتشر می شود، رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد: دستور افزایش نظارت و تشدید برخورد با متخلفان کرونایی را صادر کرده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، چند وقتی است که به نظر می رسد مردم نسبت به رعایت شدن پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا حساس تر شده اند و ایرلاین هایی که این پروتکل ها را رعایت نمی کنند تصاویر و فیلم هایی را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. یکی از جدیدترین فیلم های منتشر شده مربوط به پرواز کیش-مشهد شرکت هواپیمایی ایران ایرتور است که برخی مسافران آن را در فضای مجازی منتشر کرده اند و در این کلیپ نشان می دهد که این شرکت هواپیمایی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده است.

تورج دهقان زنگنه رییس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره رعایت نشدن این پروتکل ها و اقدامات صورت گرفته نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا اظهار کرد: مسلما تصاویر و فیلم های منتشر-  شده دلیل بر کمبود نظارت و افزایش تخلفات کرونایی نیست اما در راستای افزایش نظارت بر عملکرد ایرلاین ها دستورات لازم را صادر کرده ایم.

وی افزود: اگر پیش از این حدود ۱۰ پرواز به صورت تصادفی انتخاب شده و کنترل می شدند دستور داده ام تا این نظارت ها را تا سه برابر افزایش دهند و روزانه حداقل ۳۰ پرواز مورد نظارت دقیق قرار گیرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در این مسئله که برخی ایرلاین ها تخلفاتی مرتکب می شوند شکی نیست اما نظارت های خود را تشدید خواهیم کرد و در وهله نخست تذکر و هشدار می دهیم و در مراحل بعدی شرکت هواپیمایی مورد نظر با لغو پروازهایش مواجه شده و جرایم سنگین تری در مقابل متخلفان وجود دارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top