امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 15411 |
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
224 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

وضعیت حضور شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان برای بازی برابر سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در جریان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و استقلال روز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

یکی از مسائل و دغدغه‌های مهم آبی‌پوشان، وضعیت مصدومان این تیم است و سه بازیکن مهم استقلال یعنی داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته و محمدحسین مردامند دچار مصدومیت شده بودند.

با تلاش کادر پزشکی، محمدحسین مرادمند، مشکلی برای حضور در بازی مقابل سپاهان ندارد و با نظر کادر فنی این بازیکن می‌تواند در این مصاف به میدان برود.

اما وضعیت شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دیاباته که تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد، به احتمال زیاد به بازی برابر سپاهان نمی‌رسد و تصمیم کادر پزشکی بر این است که این بازیکن برای این بازی استراحت کند تا وضعیت بهتری به دست بیاورد.

همچنین داریوش شجاعیان که در جریان تمرینات تیم دچار مصدومیت شده بود، ممکن است به بازی برابر سپاهان نرسد. البته کادر پزشکی در تلاش است تا بتواند این بازیکن را به شرایط بازی برساند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top