امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15337 |
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
389 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

حمید صادقی گفت: ما امروز عملا با تیم دوم به زمین خواهیم رفت چون از میان مهره‌های اصلی تیم ۴ بازیکن مشکوک به کرونا و چند مصدوم داریم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تیم هندبال مس کرمان بعد از بازی مقابل پاس ناجا در روز ۱۵ بهمن تست کرونا داده بود و پاسخ این تست دو روز بعد یعنی ۱۷ بهمن اعلام شد که تست ۴ بازیکن این تیم مشکوک به کرونا بود. با توجه به این موضوع و با ابلاغ فدراسیون پزشکی ورزشی این تیم روز جمعه ۱۷ بهمن مقابل پرسپولیس بهبهان به میدان نرفت اما به گفته سرمربی این تیم امروز مقابل حریفش به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما امروز بازی داریم. تست همه بازیکنان ما به جز آن ۴ نفر منفی شده است. پاسخ تست آن ۴ بازیکن که مشکوک به کرونا بودند هنوز نیامده است. البته احتمالا پاسخ تست آن‌ها هم تا قبل از بازی به ما خواهند داد.

صادقی افزود: این ۴ بازیکن از مهره‌های اصلی تیم هستند. بازی انجام می‌شود اما ما عملا با تیم دوم به زمین خواهیم رفت. بازی مقابل ذوب آهن برای ما خیلی سخت خواهد بود. چون علاوه بر این ۴ بازیکن چند مصدوم هم داریم. مطمئنا بازیکنانم کم نخواهند گذاشت و برای پیروزی می‌جنگند. امیدواریم امتیاز این بازی را هم بگیریم.

وی درباره قرنطینه تیم در این دو روز گفت: ما در هتل بودیم و مثل همیشه بیرون نرفتیم. هیچ تیمی بیرون از هتل نمی‌رود. البته آن بازیکنان مشکوک در قرنطینه بودند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top