امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 15335 |
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
242 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

فدراسیون فوتبال مطابق نقشه راه انتخابات فدراسیون فوتبال، باید امروز اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده را اعلام کند و اهالی فوتبال در انتظار این اتفاق هستند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند برگزار می‌شود و طبق نقشه راه انتخابات که به AFC و فیفا و همینطور اهالی فوتبال ایران اعلام شده، نتیجه بررسی صلاحیت های نامزدهای این انتخابات باید امروز اعلام شود.

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت فدراسیون فوتبال، لیست رسمی نامزدهای واجد شرایط و احراز صلاحیت شده حداقل ۲۱ روز قبل از تاریخ مجمع عمومی انتخاباتی (۱۹ بهمن) برای اعضای مجمع ارسال و همچنین در سایت رسمی فدراسیون منتشر خواهد شد.

با این حال از صبح امروز هنوز نتیجه بررسی‌های کمیته بدوی و استیناف این فدراسیون دربارهحدود ۹۰ نامزد پست‌های ریاست و هیات رئیسه اعلام نشده است.

در روزهای گذشته و با نزدیک شدن به زمان اعلام رسمی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده، اخباری مختلفی درباره رد صلاحیت برخی از چهره‌های سرشناس و نامزد کرسی ریاست و نایب رئیسی منتشر شده بود که کمیته بدوی بعد از چندین مرتبه تکذیب اخبار منتشر شده، نهایتا اقدام به پیگیری حقوقی کرد اما در نهایت صحت و سقم اخبار منتشر شده هم مشخص خواهد شد!

داوطلبان شرکت در انتخابات در ساعات باقی مانده منتظر اعلام فهرست نهایی خواهند بود و باید دید نام چه کسانی برای شرکت در انتخابات تایید و رد خواهد شد. در حال حاضر ۵ چهره سرشناس نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هستند که رد شدن هر یک از این نفرات در مرحله بررسی صلاحیت‌ها، با واکنش‌های زیادی همراه خواهد شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top