امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15333 |
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
270 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

شرایط کاپیتان تیم فوتبال استقلال با وجود افزایش قرارادش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، وریا غفوری، این روزها درگیر حاشیه‌های زیادی شده است. پس از بازی با نساجی مازندران در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، کاپیتان تیم فوتبال استقلال کاروان تیم را ترک کرده است. بعد از این بازی، غفوری به تمرین ریکاوری نیامد تا شائبه‌ها در خصوص این بازیکن بیشتر شود.

محمود فکری سرمربی استقلال در خصوص غیبت او اظهار کرد که “سرما خورده است و به تمرینات نیامده است.” اما مساله‌ای که باعث شده وریا غفوری حاشیه‌های زیادی را در این مدت کوتاه تجربه کند، نامه باشگاه استقلال به کمیته اخلاق در خصوص قرارداد ۱۴ میلیاردی او برای دو فصل است. ماجرا از این قرار است که کمیته اخلاق به باشگاه استقلال در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان استقلال که ارقام زیادی در آن درج شده بود، درخواست توضیح خواست.

باشگاه استقلال در ادامه برای یکی از قراردادهای میلیاردی خود، قرارداد وریا غفوری را شرح داد و به کمیته اخلاق فرستاد. آن طور که مشخص است، قرارداد هنگامی که ثبت می‌شود برای طرفین لازم الاجرا است و نمی‌تواند در این قرارداد تغییر خاصی ایجاد شود. این مساله موجب شده حاشیه‌های زیادی علیه غفوری ایجاد شود و برخی فکر کنند که باشگاه استقلال با غفوری سر جنگ پیدا کرده است.

مساله‌ای که در نامه باشگاه استقلال وجود دارد، این است که وریا غفوری در قرارداد طرف حساب باشگاه نیست و کسی که در زمان مدیریت باشگاه این قرارداد را تنظیم کرده است، باید مورد پرسش قرار بگیرد. احمد سعادتمند مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در دوره حضور خود این قراداد را به مدت دو فصل با غفوری بسته و کمیته اخلاق احتمالا برای شفاف‌سازی این قرارداد، سعادتمند را پاسخگو خواهد دانست.

با این حساب اما در فضای مجازی و از طرف هواداران استقلال فضای حمایتی خاصی برای کاپیتان استقلال صورت گرفته و باید دید این جنجال به چه صورت ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top