امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15313 |
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ | ارسال توسط : |
262 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

با اعتراضات بازیکنان استقلال پس از بازی با نساجی، مشخص شد کادر فنی و کادر مدیریت آبی‌پوشان دچار شکاف بزرگی شده‌اند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

بعد از این بازی و اتفاقاتی که افتاد، می‌توان گفت استقلالی‌ها پرده از اختلافات خود برداشتند و انتقادات شدید را از مدیریت باشگاه مطرح کردند.

طبق گفته ارسلان مطهری، بازیکن استقلال، قرار بوده همه چیز درون‌خانوادگی جلو برود اما بی‌توجهی‌های کادر مدیریت باعث شده که صدای بازیکنان آبی‌پوش مقابل رسانه‌ها دربیاید. مطهری اظهار کرد: نمی‌دانم آقای مددی چه کاری می‌کند. حداقل می‌تواند با بازیکنان صحبت کند و بگوید مشکل چیست. مدام می‌گوید کارگزار باشگاه کمک کرده است. پس کجاست؟ ما چیزی ندیدیم. در هتل به ما گفتند به خاطر هزینه فقط یک نوع غذا به ما می‌دهند. غذا را پرس کردند و به ما دادند. درباره این چیزها صحبت کردن بچه‌گانه و مدرسه‌ای است. آن‌قدر فشار به ما می‌آید. وقتی می‌بریم مدیرعامل استقلال بزرگ باید به رختکن بیاید و به بازیکنان خسته نباشید بگوید. من فکر می‌کنم این طرز برخورد اصلا درست نیست.

هم‌چنین داریوش شجاعیان پس از بازی مقابل نساجی به انتقاد از امکانات تیم پرداخت و گفت: می‌خواهم چیزهایی بگویم که شاید خیلی‌ها ندانند. زمین تمرین‌مان خیلی بد است. باشگاه استقلال برای وعده غذایی در هتل هم مشکل دارد. شاید یک سری‌های بدشان بیاید من این حرف‌ها را بزنم. هربار که به هتل می‌رفتیم دو نمونه غذا داشتیم. مگر می‌شود این تیم فقط یک نمونه غذا داشته باشد. شاید یک بازیکن استقلال گوشت دوست نداشته باشد. یک تیم با این همه هوادار مگر می‌شود این شرایط را داشته باشد؟ از اول فصل پشت هم بودیم ولی ما حس می‌کنیم تنهاییم و کسی را نداریم. با این که صدر جدولیم ولی هجمه علیه ما زیاد است.

هم‌چنین چند بازیکن دیگر استقلال به شرایط زمین تمرین و امکانات استقلال به شدت انتقاد کردند و مدعی هستند کادر مدیریت باشگاه استقلال، آبی‌پوشان را رها کرده است و فکری به حال شرایط تیم نمی‌کند.

آن طور که مشخص است، کادر فنی استقلال در زاویه شدیدی با کادر مدیریت باشگاه قرار گرفته است. شاید نقطه شروع اختلافات علنی کادر فنی و کادر مدیریت باشگاه استقلال، حضور محمود فکری در برنامه «فوتبال برتر» بود. کادر مدیریت باشگاه قبل از این مساله، طی بیانیه‌ای رسما این برنامه را تحریم کرده بود اما محمود فکری بدون توجه به این بیانیه در این برنامه حضور پیدا کرد.

شاید محمود فکری در هفته‌های گذشته بر این باور بود که می‌تواند مشکلات را به صورت درونی حل و فصل کند و با تعامل با مدیریت باشگاه، مشکلات را حل کند اما انگار این مساله به این صورت حل نشده است و محمود فکری و بازیکنانش مجبور شدند تا در رسانه‌ها به مشکلات باشگاه بپردازد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این اعتراضات واکنشی از سوی کادر مدیریت باشگاه استقلال خواهد داشت یا هم‌چنان این روند در باشگاه استقلال ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top