امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 15291 |
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
217 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

در حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران تیم، هراز آمل شکست خورد و رده چهارم را از دست داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز (جمعه) ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ پیگیری شد که  از ساعت ۱۱ تیم‌های مدعی به مصاف هم رفتند. در مهم‌ترین بازی‌ها از ساعت ۱۱ دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل رو به روی یکدیگر قرار گرفتند.  دو تیم رده چهارمی و پنجمی در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی از حساسیت‌های ویژه برخوردار بود. 

شاگردان بهروز عطایی که روز گذشته استراحت داشتند برای برد به این بازی آمده تا جایگاه چهارمی خود را در جدول حفظ کنند و در طرف دیگر شهدابی‌ها با هدایت عمده غیاثی برای جبران باخت بازی رفت و صعود به رده چهارم پا به این رقابت‌ها گذاشتند.

این بازی از ست اول با حاشیه‌هایی همراه بود. در همان ست نخست داور این دیدار به دلیل اعتراضات دو مربی را اخراج کرد. این تمام ماجرا نبود و در ست چهارم و در امتیاز نهم بازهم دو تیم به ویدو چک گرفته شده اعتراض کردند. 

بهروز عطایی در ست چهارم این دیدار به داوری اعتراض کرد و سعی داشت با ناظر بازی در این خصوص صحبت کند. این رقابت حساس که ۳ ساعت به طول انجامید با پیروزی ۳ بر ۲ شهداب یزد به پایان رسید. ست‌های اول تا پنجم این رقابت ها به ترتیب با نتیجه ۲۵بر ۲۳، ۱۶بر ۲۵، ۲۵بر۲۳، ۱۴بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۰ به نفع شهداب یزد به پایان رسید. 

در آخر، یاران عمده غیاثی با این پیروزی موفق شدند یک پله صعود کنند و در رده چهارم لیگ برتر والیبال قرار گیرند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top