امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15223 |
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ | ارسال توسط : |
259 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: عامل باخت امروزمان خودمان هستیم و قدر فرصت‌ها را ندانستیم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از امروز استارت خورد. در این مرحله ۱۲ تیم حاضر در دو گروه با هم رقابت می‌کنند.
۸ تیم بالای جدول در گروه M و ۴ تیم پایین جدول در گروه N با هم دیدار خواهند کرد. البته قبل از تساوی بازی پردردسر فرازبام و فولاد مبارکه سپاهان قرار بود از هر گروه ۳ تیم بالا بیایند که بعد از اعلام آرای کمیته انضباطی قرار شد از هر گروه ۴ تیم بالا بیایند.

امروز با انجام دو بازی از گروه N این رقابت‌ها آغاز شد. در اولین دیدار امروز تیم کیمیا کاشت کردستان مقابل نفت و گاز گچساران با نتیجه ۳۲ بر ۲۹ به برتری برسد.

در ادامه صحبت‌های سرمربیان هر دو تیم را می‌خوانید:

اصغر نوروز نژاد سرمربی هندبال تیم‌ نفت وگاز گچساران بعد از شکست مقابل کیمیا کاشت کردستان گفت: به تیم کیمیا کاشت کردستان تبریک می‌گویم. عامل باخت امروز خودمان بودیم. ما به خودمان باختیم اگر قدر فرصت‌ها را می‌دانستیم قطعا می‌بردیم. در نیمه اول می‌توانستیم با چند اختلاف پیروز از زمین بیرون بیاییم.

متاسفانه بازیکنان ما مثل بازی‌های قبل به دلیل بی تجربگی و جوانی فرصت‌ها را از دست دادند. در دفاع خیلی خوب ظاهر شدیم اما در حمله خوب نبودند. این تیم دقیقه ۹۰ به لیگ اضافه شد و همه بازیکنان بومی و جوان هستند. خیلی از بازیکنان باتجربه ما به دیگر تیم‌ها پیوسته‌اند. اگر زودتر تیم تشکیل می‌شد و بازیکنان خوب شهرمان را جذب می‌کردیم مطمئنا جایگاه ما اینجا نبود.

ناصر سلیمی سرمربی تیم هندبال کیمیاکاشت کردستان بعد از برتری مقابل گچساران گفت: بازی خوبی بود. گچساران از تیم‌های ریشه داری است، خیلی خوب بازی می‌کنند. از بازیکنان خوب و مربیان فرهیخته‌ای برخوردار هستند.

وی گفت: ما هم خوب بازی کردیم و توانستیم ببریم. البته من از برد راضی هستم اما از نحوه عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. تیم کیمیا کاشت اولین سالی که در لیگ برتر حضور دارد و امیدوارم روزهای آینده بهتر ظاهر شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top