امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 15199 |
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
270 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

تهیه‌کننده فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» ابراز امیدواری کرد که در رای‌گیری مردمی جشنواره فجر که به صورت سراسری در تمام استان‌ها اتفاق می‌افتد، نظر واقعی مردم درباره فیلم‌ها بازتاب داده شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر از نگاه تماشاگران یکی از مهمترین جوایز این رویداد سینمایی است که هر سال مسئولیت انجام رای‌گیری، نظارت و اعلام آن بر عهده خانه سینما بود، اما امسال رای گیری مردمی طبق بلیت فروشی آنلاین و از طریق سامانه‌ها انجام می‌شود و به همین دلیل خانه سینما، مشارکتی ندارد.

در این باره مهدی صباغ زاده یکی از تهیه‌کنندگان حاضر در جشنواره به انعکاس روز و به نقل از ایسنا گفت: درباره جزئیات نحوه رای‌گیری و اینکه چه نظارتی بر آن انجام می‌شود اطلاع دقیقی ندارم، چون در این باره اطلاع رسانی کامل صورت نگرفته است. شاید این مسئله هم به خاطر شرایط خاص جشنواره بوده و در حال حاضر فقط می‌دانم که فیلم‌های امسال در شهرستان‌ها نمایش می‌شوند و در آنجا هم رای‌گیری مردمی صورت می گیرد ولی این که چطور و چگونه انجام می‌شود را مطلع نیستم.

او افزود: امیدوارم در این بخش تقلب صورت نگیرد و نظر واقعی مردم بازتاب داده شود. همچنین امیدوارم وزارت ارشاد و نمایندگان جشنواره ناظران بی‌طرفی را برای کنترل رای‌ها در نظر گرفته باشند.
وی با اشاره به این که خانه سینما و صنف تهیه‌کنندگان هم برای حفظ سلامتی اعضای خود ترجیح دادند که از نمایش فیلم‌ها و مشارکت شبیه آنچه هر سال اتفاق می‌افتاد خودداری کنند، گفت: البته تا روز گذشته قرار نبود فیلم من در شهرستان‌ها اکران شود، چون مبلغ ۵۰ میلیون تومانی که برای شهرستان تخصیص داده‌اند ارزشی ندارد. در واقع این رقم برای تهیه کننده‌ای که چهار میلیارد تومان پول خرج فیلمش کرده اصلا چیزی نیست. اگر مسئولان استانی می‌خواهند جریان فرهنگی در شهرهایشان وجود داشته باشد، باید توجه بیشتری به سینما داشته باشند، ولی با این حال با درخواست بنیاد سینمایی فارابی و جامعه صنفی قبول کردیم، فیلم ما در شهرهای دیگر هم نمایش داشته باشد.
انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top