امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 15167 |
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
223 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

محمود فکری و باشگاه استقلال در این مدت حاشیه‌های متفاوتی را تجربه کرده اند؛ حاشیه‌هایی که رنگ و بوی مسائلی را دارد که خارج از چارچوب یک باشگاه‌ حرفه‌ای است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، استقلال این روزها،‌ اوقات خیلی خوشی را سپری نمی‌کند. آبی‌ها در دو هفته اخیر یک نتیجه تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان کسب کردند و مقابل سایپا متحمل شکست یک بر صفر شدند. با اینکه این تیم در این مدت نتایج خوبی کسب نکرده اما همچنان در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

محمود فکری در این مدت، به هر طریقی که بوده، سعی داشته از عملکرد خود و کادر فنی‌اش دفاع کند. او حتی در یک اظهار نظر جالب توجه از کادر فنی‌اش به عنوان بهترین کادر فنی ایران یاد کرده است. فکری در این رابطه گفت:‌ “در رابطه با کادرفنی، ما یکی از بهترین کادرهای ایران را در اختیار داریم. به لحاظ تجربی و دانش بهترین کادر ایران را در اختیار داریم. متاسفانه هرکاری کنیم، یک سری از دوستان ایراد می‌گیرند. یک سری دوستان کاری ندارند تیم بالای جدول باشد یا وسط جدول و هرکاری کنیم متاسفانه ایراد از تیم می‌گیرند. من بابت اینکه از ما ایراد می‌گیرند خوشحالم چون این نشان می‌دهد تیم ما خوب کار می‌کند و سنگ‌هایی که به سمت ما پرتاب می‌شود، نشان می‌دهد تیم رو به جلو حرکت می‌کند و خوب هم حرکت می‌کند.”

صبحت‌هایی که فکری در این مدت کرده است، نشان می‌دهد سرمربی آبی‌ها علاقه به شنیدن انتقاد ندارد و کار خودش را خیلی قبول دارد. اما ماجرای فکری و استقلال وقتی خطرناک می‌شود که سرمربی آبی‌ها برای کنترل اوضاع خود، دست به اقداماتی زده است که بی‌شباهت به رفتار گنگسترها نیست.

شاید شروع این اتفاقات رسانه‌ای شدن حضور تعدادی از اوباش در تمرین این تیم بوده؛  اتفاقی که مقصر اصلی‌اش پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال است. باشگاه استقلال مدعی است کسی از حراست باشگاه استقلال حضور نداشته که از آمدن این اراذل ممانعت کند و این مساله باعث می‌شود مظلومی مورد انتقاد این اتفاق ناهنجار باشد.

اتفاق بعدی که حاشیه‌های آبی‌پوشان را بیشتر می‌کند، انتشار ویدیویی عجیب از صحبت لیدرهای استقلال با محمود فکری است. در این صحبت‌ها، مسائلی در خصوص سرکوب اعتراضات هواداران و آرام کردن شرایط توسط لیدرها مطرح می‌شود و بعد از آن مشخص نیست که میان محمود فکری و لیدرها دقیقا چه اظهاراتی رد و بدل می‌شود اما وجود چنین مسائلی در باشگاه و رسانه‌ای شدن آن، اتفاقی تقریبا بی‌سابقه به شمار می‌آید.

تیم استقلال این روزها درگیر حاشیه‌های عجیبی شده است؛ حاشیه‌هایی که در شان باشگاه استقلال نیست و به نام این باشگاه آسیب می‌زند. به طور قطع، مدیریت کردن باشگاه با رفتارهای ناهنجار و به اصطلاح «گنگستری»، نمی‌تواند از دردهای باشگاه استقلال کم کند. آیا بزرگان فقید این باشگاه همچون ناصر حجازی و منصور پورحیدری با دیدن چنین مسائلی، می‌توانستند کنار  بیایند؟ آیا اگر مرحوم پورحیدری سرپرست تیم استقلال بود، به آن اراذل و اوباش اجازه ورود می‌داد؟

این‌ها سوال‌هایی است که شاید هر مخاطب فوتبال از خود بپرسد و باید دید چنین روندی در باشگاه استقلال ادامه خواهد شد و شاهد ادامه چنین مدیریتی در تیم استقلال خواهیم بود یا قرار است اتفاقات دیگری در جمع آبی‌پوشان پایتخت رقم بخورد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top