امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 15117 |
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
149 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کادر فنی این تیم بعد از شکست بهانه جویی نمی‌کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: فقدان مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. واقعا باورم نمی‌شود که در میان ما نیست. او با دل و جانش برای پرسپولیس کار می‌کرد و نسبت به تیم تعصب داشت. با از دست دادن مهرداد حال عجیبی دارم. برای علی انصاریان  هم آرزوی سلامتی می‌کنم. امیدوارم از روزهای سخت گذر کنیم. کسانی که در پرسپولیس هستند باید روحیه مبارزه داشته باشند و تا آخرین نفس بجنگند.

وی افزود: ماشین‌سازی را بررسی کردیم و می‌دانیم با چه سبکی باید بازی کنیم. جایگاه  تیم‌ها در جدول بیانگر عملکرد تیم‌ها نیست. مثل لیگ برتر انگلیس که تیم‌های پایین جدول برابر صدرجدولی‌ها پیروز می‌شوند. لیگ ما هم اینگونه جذاب است. ما هفته قبل علی‌رغم اینکه یک بر صفر پیش بودیم، به خاطر دست کم گرفتن حریف تنبیه شدیم. این نشان می‌دهد اگر فکر کنید امنیت دارید که با تیم ته جدولی بازی می‌کنید، اصلا درست نیست. از بازیکنان می‌خواهم بسیار هوشیار باشند و با تمرکز ۱۰۰ درصدی بازی کنند. اگر در جایی تمرکز ۹۹ درصد بشود، شاید از تیم مقابل ضربه بخورید. باید با برنامه بازی کنیم و تمرکز داشته باشیم.

او ادامه داد: ماشین‌سازی قابل احترام است. تیم‌ها مقابل پرسپولیس فشردگی ایجاد می‌کنند. باید بتوانیم از این فشردگی عبور کنیم. بیشتر تیم‌ها در زمین خودشان فشرده بازی می‌کنند و ما باید این فشردگی را بشکنیم. باید فکر این باشیم که اگر توپ از دست دادیم چه کنیم چون ماشین‌سازی برای این کارش هم هدفمند بازی می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم آنها را خوب کنترل کنیم و به موقع ضربه بزنیم.

مطهری درباره مصدومان بازی فردای تیمش هم گفت: سید جلال حسینی مصدوم بود اما مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

وی درباره اینکه پرسپولیس به طور میانگین ۱.۵ امتیاز کسب کرده هم گفت: شما برای رسیدن به جایگاه قهرمانی، بطور میانگین در هر بازی باید ۲ امتیاز بگیرید. پس ما خیلی عقب نیستیم. بازیکنان ما جایگاه خود را می‌شناسند. بنابراین خیلی  امید داریم و اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم. همیشه با تلاش و تمرین نقاط ضعف خودمان را برطرف می‌کردیم. هفته قبل هم ما باختیم و کسی به تنهایی نباخته و در راس هم ما کادر فنی بوده‌ایم. ان‌شاءالله با سه امتیاز بازی فردا به لیگ برمی‌گردیم. پرسپولیس به میانه‌های جدول عادت ندارد.

مطهری درباره اینکه گل‌محمدی بعداز باخت برابر آلومینیوم بهانه جویی کرده هم گفت: این اولین باخت ما بود. شاید آقای گل‌محمدی اشاره‌هایی به مدیریت داشته است. اصلا در مرام ما نیست باخت را به گردن کسی دیگر بیندازیم. اصلا اینطور نیست. ما کار می‌کنیم و پاسخگو هستیم. همه مردم حواشی را می‌دانند و می‌توانند قضاوت کنند. ما سعی می‌کنیم همیشه به نکات فنی بپردازیم. یک سوم لیگ را پشت سر گذاشتیم و ۲۰ هفته باقی مانده  است و خیلی خوب نیست این قضاوت‌ها را داشته باشیم. باید در مجموع نگاه کنیم که در پایان کادر فنی چه کرده است.

او درباره اینکه احتمال دارد پنجره نقل‌وانتقالی تیم بسته شود هم گفت: متاسفانه پرسپولیس همیشه با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. امیدوارم هیچوقت چنین اتفاقی برای هیچ تیمی در ایران رخ ندهد چون برای باشگاه‌های ما خوب نیست. امیدوارم با درایت هیات‌مدیره باشگاه و آقای صدری که تازه آمده‌اند این مشکلات حل بشود. اینجا فقط مربیگری نمی‌کنید و باید به خیلی از مسائل بپردازید که این خیلی خوب نیست. تمرکز مربیان باید روی مباحث فنی باشد اما در فوتبال ایران اینطور نیست.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top