امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 15041 |
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
319 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

پیروزی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان این تیم را هم امتیاز با تیم صدرنشین استقلال در رده دوم قرار داده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، روز گذشته (دوشنبه) سپاهانی‌ها توانستند با گل دقایق پایانی مهدی زاده یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را مقابل صنعت نفت به دست آورند و جای نفتی‌ها را در رده دوم جدول بگیرند. سپاهانی‌ها تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار ندارند.

در هفته‌هایی که حواشی زیادی پیرامون دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکل گر فته است، دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان با کمترین حواشی کار خود را پیش می‌برند. مخصوصاً سپاهانی‌ که نسبت به صنعت نفت از تجربه بیشتری برخوردار هستند و آماده اند تا صدر جدول را از چنگ محمود فکری و شاگردانش در بیاورند.

پر مهره‌ترین تیم لیگ بیستم با وجود این‌که در هفته‌های ابتدایی پر فراز و نشیب ظاهر شد اما به تدریج به شرایط ایده‌آلی رسید. نویدکیا معتقد است با کار بیشتر و تمرینات بیشتر نقاط ضعف تیمش رفع خواهد شد و تنها هدفی که برای کادرفنی سپاهان تعریف شده، قهرمانی است. آن‌ها این روزها فقط به پیروزی فکر می‌کند و تا کنون نیز موفق ظاهر شده‌اند.

سپاهان در ۷ بازی گذشته خود ۴ برد و سه تساوی را کسب کرده و تا کنون شش پیروزی را در لیگ بیستم در کارنامه خود ثبت کرده است. خط حمله سپاهانی‌ها با وجود بازیکنی مثل شهباززاده که با به ثمر رساندن یک گل دیگر به صدر جدول گلزنان رسیده است در بهترین شرایط قرار دارد و کادرمربی گری این تیم خیال آسوده‌ای از خط حمله تیم‌شان دارند.

نویدکیا هنوز تغییرات زیادی در تیمش به وجود می‌آورد تا به یک ترکیب ثابت برسد. او البته در خط حمله با سه مهاجم بازی می‌کند و همواره با یک ترکیب هجومی وارد زمین می‌شود. کی‌روش استنلی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده در ترکیب ثابت نویدکیا قرار می‌گیرد و محمد محبی و محمدرضا خلعتبری نیز جایگزین‌های مناسب خط حمله سپاهانی‌ها هستند.

نقطه ضعف سپاهانی‌ها در برخی مواقع در خط هافبک و خط دفاع این تیم دیده می‌شود که در این نقطه  در دیدار دیروز، سپاهانی‌ها با چند تغییر وارد زمین شدند و آن هم حضور امید نورافکن و محمدرضا خلعتبری در خط هافبک بود که نسبت به بازی‌های گذشته تاکتیکی تازه بود. در خط دفاع نیز شایان مصلح به عنوان بازیکن ثابت در سمت چپ خط دفاع به کار گرفته شد.

البته حضور بازیکنان مختلف دست نویدکیا را برای استفاده از هر نوع تاکتیکی باز گذاشته است و باید دید سپاهانی‌ها در ادامه لیگ چگونه کار خواهند و کدام تیم می‌تواند از پس محرم نویدکیا و تیم آماده‌اش برآید.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top