امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 14943 |
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ | ارسال توسط : |
453 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: تمام برنامه های فدراسیون طی مدت سرپرستی در چارچوب قانون انجام شده و در برخی موارد نیز اصلاحاتی صورت گرفته است، بنابراین مجمع بدون هیچ مشکلی روز سه شنبه هفتم بهمن برگزار خواهد شد.

مهدی مستجاب الدعوه در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اظهار کرد: تنها سرپرستی هستم که با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در مدت ۴ ماه و ۷ روز حضور در فدراسیون نجات غریق و غواصی، شرایط را به گونه ای فراهم نموده تا مجمع انتخابات برای تعیین ریاست در کوتاهترین زمان برگزار شود. در چارچوب قانون و مقررات سعی شده وظایف قانونی خود را در جایگاه یک سرپرست به درستی انجام دهم و شرایطی را فراهم کنم که مجمع انتخابات بدون حاشیه و در فضای سالم برگزار شود.

مستجاب الدعوه درباره حواشی ایجاد شده و تخریب کاندیداها علیه یکدیگر قبل از برگزاری مجمع انتخابات، گفت: این مساله ارتباطی به فدراسیون ندارد، وظیفه ما پیگیری و انجام امور جاری فدراسیون به نحو احسن و برگزاری انتخابات در چارچوب آیین نامه چگونگی و  نحوه انتخاب رییس فدراسیون های ورزشی است. حال این که کاندیداها برای تخریب یکدیگر چه اقدامی انجام می دهند، ارتباطی به ما ندارد و هدفمان تنها برگزاری انتخابات سالم در روز سه شنبه هفتم بهمن است. هر تصمیمی که به من مرتبط می شود قوانین حاکمیتی است و پیگیری فرایندهایی که برای برگزاری یک انتخاب سالم نیاز است.

مستجاب الدعوه ضمن دعوت جامعه نجات غریق به آرامش افزود: جامعه نجات غریق باید این موضوع را در نظر بگیرند که رای اعضای مجمع مشخص می‌کند چه کسی ریاست فدراسیون را به مدت ۴ سال آینده بر عهده خواهد گرفت و من در این خصوص تصمیم گیر نیستم.

وی در پایان از پرسنل فدراسیون، روسای هیات های استانی و تمام کسانی که در ظرف ۴ ماه گذشته همکاری لازم را برای انجام امور جاری فدراسیون و برگزاری مجمع داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top