امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 14939 |
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ | ارسال توسط : |
553 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی استقلال می‌گوید نباید تیم سایپا را دست کم گرفت و با تمام توان مقابل حریف باید بازی کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به بازی سایپا رسیدیم. سایپا در این فصل نشان داده که می‌تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و از تمام تیم‌ها امتیاز گرفته است. این بازی برای ما سخت است. برنامه بازی‌ها طوری است که فشار روی تیم ما زیاد است اما سایپا از ما استراحت بیشتری داشته است. در مجموع سایپا تیم خوبی است و کار سختی داریم. امیدوارم بازیکنان ما شرایط روحی و جسمی خود را حفظ کرده باشند و با انگیزه وارد بازی شوند و به حریف احترام بگذارند و در پایان بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم و صدرنشینی لیگ را حفظ کنیم.

او درباره تاکتیک‌های تیمش گفت: ما نسبت به داشته‌ های خود عمل می‌کنیم و سعی می‌کنیم نسبت به آن ترکیب خود را بچینیم. بعضی اوقات لازم می‌دانیم به برخی بازیکنان استراحت دهیم و مشخص خواهد شد چه بازیکنانی در ترکیب خواهند بود.

فکری درباره احتمال صعود مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: هنوز خبر موثق از باشگاه به ما اعلام نشده است اما من یک حسرت ۲۲ ساله دارم و آن هم این بود که فینال جام باشگاه‌های آسیا را از دست دادیم. العین تیم خوبی است اما من به بالاتر از این‌ها فکر می‌کنم. اگر این مساله رخ داد، سعی می‌کنیم به مراحل بالاتری در لیگ قهرمانان آسیا برسیم و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهیم و آرزویی که سال‌ها در دلم بوده است را محقق کنیم.

او درباره جذب بازیکن در نیم فصل اظهار کرد: در نیم فصل با توجه به ظرفیت تیم، برخی بازیکنان از ما جدا می‌شوند و با توجه به ظرفیت‌های خالی بازیکنان مورد نظر را جذب می‌کنیم.

سرمربی استقلال درباره ضعیف بودن خط حمله سایپا گفت: هیچ تیمی را نمی‌شود دست کم گرفت. سایپا تیم محترمی است و اگر سایپا در این بازی یک امتیاز از ما بگیرد، برای ما اصلا خوب نیست. تلاش ما این است که سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. اگر خط حمله حریف ضعیف است، قطعا خطوط دیگر تیم سایپا قوی بوده که توانستند از حریفان امتیاز بگیرند. تلاش می‌کنیم در خط دفاع منسجم‌تر کار کنیم و در حمله بهتر عمل کنیم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: سید احمد موسوی مصدوم تیم ما است. رضاوند هم با تیم تمرین کرده است و مشکل خاصی برای همراهی تیم ندارد.

فکری در پایان درباره صدرنشینی‌ تیمش خاطرنشان کرد:  لطف خدا بوده است و تلاش بازیکنان که من باید از همه آن‌ها تشکر کنم. ما مشکلات زیادی داشتیم و با صبوری این بچه‌ها، صدرنشینی ما رقم خورده است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. مجموعه استقلال نجیب‌ است و این تیم  با توجه به وضعیتی که موجود است، فکر می‌کنیم نیاز به حمایت ندارد اما می‌خواهم از همه کسانی که استقلالی هستند به ما کمک کنند تا این تیم نتیجه بگیرد. هدایت این باشگاه کار سختی است. آن‌هایی که در بخش سیاسی و اقتصادی و کسانی که در حوزه فنی می‌توانند کمک کنند، پای کار بیایند. این زمانی رخ می‌دهد که ما یکدل باشیم و امیدوارم این اتفاق سال‌های آینده نیز رخ دهد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top