امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 14891 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
169 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد که نیامدن آلکنو به ایران قطعی نیست اما او دو آپشن را برای فدراسیون ایران پیشنهاد داده است.

امیر خوشخبر در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره خبرهایی که درباره تصمیم آلکنو مبنی بر نیامدنش به ایران منتشر شده است، توضیح داد: شخصا بنده در این مورد موضوع و یا خبر قطعی نشنیده‌ام و نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شده است. 

او در ادامه با اشاره به قرارداد امضا شده فدراسیون و آلکنو اظهار کرد: در زمان امضای قرارداد با این مربی، وقتی که با آکنو صحبت کردیم دو آپشن را پیشنهاد داد. اول اینکه سر موقع با شروع اردوهای تیم ملی به ایران آمده و کار خود را شروع کند و سپس برای یک‌ اردوی تدارکاتی تیم عازم کازان شود.

سرپرست تیم‌ ملی والیبال ادامه داد: آپشن دوم او هم این بود که اگر بازی‌های باشگاهی آن‌ها به مراحل بالاتر رفت و آلکنو نتوانست به ایران بیاید، دستیار او آقای توتولو به ایران بیاید تا تمرینات تیم ملی ایران را شروع کند و وقتی اردو یک مقدار جلو رفت او به تیم ملی ملحق شود.

او در پایان تاکید کرد: البته مسائل کرونا و قرنطینه هم آپشن‌هایی بودند که به آن‌ها نپرداختیم. هدف این است که تیم ملی چه با توتولو و چه با حضور شخص آلکنو کار خود را شروع و در ادامه هم یک اردو را در کازان داشته باشد تا از همانجا هم عازم مسابقات شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top