امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 14865 |
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
236 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: زمانی می توانیم نگاه حرفه ای به لیگ برتر والیبال نشسته داشته باشیم که قضاوت ها هم حرفه ای و عاری از هرگونه خطا و اشتباه باشد.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با بیان این که لیگ برتر والیبال نشسته تاثیر به سزایی در آماده سازی بازیکنان تیم ملی دارد، اظهار کرد: در طی چند هفته ای که شاهد برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته مردان بودیم بازی‌های قابل قبول و خوبی ارائه شد که در مجموع به نفع تیم ملی است.

وی درباره انتقادات صورت گرفته در خصوص عملکرد ضعیف داوران در لیگ برتر والیبال نشسته، گفت: همان طور که انتطار می رود بازی‌ها در سطح حرفه ای برگزار شود، داوری‌ها نیز باید حرفه ای و عاری از هر گونه اشتباه باشد. البته داوران ما چون یک سال از شرایط مسابقه دور بودند، به نظر می رسد آمادگی کافی برای قضاوت نداشتند. امیدوارم در مرحله پایانی شاهد داوری‌های بهتر و کم خطاتر باشیم.

رضایی درباره شانس قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان در لیگ برتر والیبال نشسته گفت: هدف ۴ تیم راه یافته به مرحله پایانی لیگ ارایه یک بازی خوب و کسب عنوان قهرمانی است که در مجموع به نفع تیم ملی است. 

وی در پایان زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته را دهم تا چهاردهم بهمن در تهران یا مشهد عنوان کرد و افزود: البته هنوز مکان برگزاری مرحله پایانی لیگ به طور دقیق مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که در تهران برگزار شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top