امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 14839 |
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
262 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

فریبا محمدیان به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال انتخاب شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،  محمدرضا داورزنی در حکمی فریبا محمدیان را به عنوان نایب رئیس زنان منصوب کرد. محمدیان که عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال است، معاونت امور زنان وزارت ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون اسکیت را هم در پرونده کاری خود دارد.

او دکترای تربیت‌بدنی، مدیریت و برنامه‌ریزی دارد و در دوره‌های مربی‌گری و داوری درجه سه والیبال شرکت کرده که موفق به کسب گواهی در این دوره‌ها شده است.

 متن حکم رئیس فدراسیون والیبال برای نایب رئیس زنان به قرار زیر است:

“احتراما نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی در مدیریت کلان ورزش کشور به‌ویژه حوزه ورزش زنان، به موجب این ابلاغ به سمت نایب رئیس (زنان) فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

با آگاهی از ظرفیت بالا و استعدادهای درخشان در بین دختران والیبالیست کشور، انتظار می‌رود تیم‌های والیبال زنان نیز در سطح آسیا و جهان به وجه شایسته حضور یافته و مطرح گردند، که این مهم در سایه برنامه‌ریزی صحیح و تلاش وافر ممکن و میسر خواهد بود. لذا یکی از اهداف بلند و راهبردی این فدراسیون در مقطع کنونی، توسعه سطح کیفی والیبال زنان و رسیدن به یکی از سکوهای برتر آسیا تا سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

رجاع واثق دارم با اتکال به نیروی لایزال خداوند متعال و به‌کارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و همچنین به خدمت گرفتن سایر نیروهای مومن، متخصص و کارآمد در طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌های مورد نظر تا رسیدن به اهداف تعیین شده، انشاءالله موفق و پیروز خواهید بود”.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، والیبال زنان از زمان کناره‌گیری متین زبردست در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۳۹۸ تاکنون نایب رئیس نداشت و در این مدت مهناز شاددل به عنوان مشاور داورزنی امور مربوط به زنان را اداره می‌کرد. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top