امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 14831 |
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
290 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: ساخت سریال برای ماه رمضان آینده به عرصه رقابت تنگاتنگی میان سازندگان سوری و مصری تبدیل شده است.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در حالی که مصر برای ماه رمضان آینده ۳۳ سریال در حال ساخت دارد، سوریه نیز اعلام کرده است که ۱۵ سریال می سازد. سازندگان سوری تلاش می‌کنند تا تولیداتشان را برای پخش […]

گروه فرهنگی: ساخت سریال برای ماه رمضان آینده به عرصه رقابت تنگاتنگی میان سازندگان سوری و مصری تبدیل شده است.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در حالی که مصر برای ماه رمضان آینده ۳۳ سریال در حال ساخت دارد، سوریه نیز اعلام کرده است که ۱۵ سریال می سازد. سازندگان سوری تلاش می‌کنند تا تولیداتشان را برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های عرب زبان آماده کنند.هم اکنون تعداد سریال های در حال ساخت سوریه که با مشهورترین بازیگران عرب زبان همکاری دارند به ۱۵ عدد می‌رسد.این سریال ها قرار است از چندین شبکه عرب زبان به روی آنتن بروند و به همین دلیل از ستاره‌های شناخته شده‌ در آن‌ها استفاده شده تا مخاطبان را بیشتر به سمت تماشای این سریال‌های مناسبتی سوق دهد.ساخت ده ها سریال در کشورهای عربی در حالی ادامه دارد که شیوع بیماری کرونا در برخی از این کشورها افزایش پیدا کرده و تا کنون چندین هنرمند عرب زبان را به کام مرگ کشانده است. در ماه‌های اول شیوع کرونا در جهان سازندگان این سریال ها نیز مانند دیگر کشورها ناچار به توقف ساخت پروژه های خود شدند اما با تداوم شیوع بیماری، ساخت سریال‌ها به ویژه سریال‌های مناسبتی ماه رمضان از سر گرفته شد.از مهم ترین سریال‌های در حال ساخت عربی برای ماه رمضان سریال «الکندوش» است که دو بازیگر شناخته شده عرب زبان یعنی ایمن زیدان و سلاف فواخرجی در آن بازی دارند. این سریال را سمیر حسین می‌سازد.ایمن زیدان بازیگر نقش اصلی سریال سوری «مدیرکل» است که چند سال قبل از تلویزیون ایران پخش و بعدها بازپخش هم شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top