امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 14783 |
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
243 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر هم به کرونا مبتلا شد.

این هنرمند با تایید ابتلای خود به کرونا به انعکاس روز و به نقل از ایسنا گفت: خوشبختانه کرونای من از نوع خفیف است و حال عمومی‌ام خوب است.

او ادامه داد: پزشکان به من گفتند ۵ یا شش روز از ابتلای شما می‌گذرد. بدن شما بسیار مقاوم است. الان هم در قرنطینه خانه می‌توانید تا بهبودی سپری کنید ولی بهتر است بستری شوید تا با تقویت و زیر نظر بودن، نقاهت و بی‌حالی بعد از کرونا را نداشته باشید و بتوانید با انرژی کارتان را ادامه دهید.

کیانیان که این روزها مشغول بازی در یک پروژه تصویری است، افزود: ما سر کار به طور مرتب چک می‌شویم و هر چند مدت، تست کامل می‌شویم . ۹ روز پیش سر پروژه ، تست کرونا داده بودم و جواب تستم منفی بود.

او در پایان گفت: خوشحالم که در یک هفته اخیر، کار ما تعطیل بود و از این جهت آرامش دارم که ویروس را به دیگر همکارانم منتقل نکرده‌ام و امیدوارم بعد از دوره درمان بتوانم به سرعت کارم را از سر بگیرم. 

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در چند ماه اخیر تعداد زیادی از هنرمندان بویژه بازیگران دچار کرونا شده‌اند. شرایط کار در پروژه‌های هنری بخصوص برای بازیگران که امکان استفاده از ماسک و رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی را ندارند، به گونه‌ای است که بسیاری از آنان در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top