امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 14741 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
259 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

در حساس ترین دیدار باشگاهی در پرتغال دو تیم مطرح پورتو و بنفیکا برابر هم به میدان می روند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در هفته چهاردهم لیگ پرتغال بامداد فردا شنبه یک دیدار حساس برگزار می شود جایی که پورتو در خانه به دیدار بنفیکا می رود. این دیدار حساس ترین دیدار باشگاهی در فوتبال پرتغال است که به “O Clássico” معروف شده است.

این دو تیم در مجموع ۲۴۵ بار برابر هم به میدان رفتند که ۹۷ برد برای پورتو و ۸۸ برد برای بنفیکا ثبت شده است و ۶۰ دیدار نیز با تساوی خاتمه یافته است. 

مهدی طارمی مهاجم ایرانی که فصل قبل به واسطه درخشش در ریو آوه توانست راهی پورتو شود، در هفته های اخیر بسیار خوب عمل کرده است و به همین خاطر رسانه های پرتغالی پیش از این دیدار به سراغ او رفتند و از او به عنوان امید اول گلزنی پورتو یاد کردند. 

هنر مهدی طارمی در مدت حضورش در فوتبال پرتغال تنها به گلزنی و پاس گل خلاصه نشده است و او توانسته در زمینه کسب پنالتی نیز موفق ظاهر شود و به همین خاطر در شبکه های اجتماعی، هواداران بنفیکا به تیم شان هشدار دادند که به هیچ وجه این بازیکن  را با خطا سرنگون نکنند و کاملا مراقب حرکات او در محوطه جریمه باشند تا داور خطای پنالتی اعلام نکند. 

پورتو که اوتاویو را برای این دیدار حساس از دست داده است، برای کم کردن اختلاف با اسپورتینگ صدرنشین باید پیروز این جدال حساس باشد.

دو تیم در ابتدای فصل در سوپرجام پرتغال نیز برابر هم قرار گرفتند که  تیم پورتو با برتری دو بر صفر مقابل بنفیکا عنوان قهرمانی سوپرکاپ پرتغال را کسب کرد تا مهدی طارمی خیلی زود با تیم جدیدش به مقام قهرمانی برسد. ستاره ایرانی تیم پورتو در بازی مقابل بنفیکا هم در ترکیب اصلی قرار داشت و با گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top