امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 14733 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
270 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگ و هنر: داوران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از این هفته شروع به دیدن فیلم‌ها کرده‌اند، به طور متوسط روزی ۴ فیلم می‌بینند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت داوری فیلم‌ها تا پایان هفته اول بهمن‌ماه انجام شود. در جشنواره امسال، جمشید هاشم‌پور بازیگر ۷۶ ساله سینمای ایران با ۶ فیلم «برای مرجان»، […]

گروه فرهنگ و هنر: داوران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از این هفته شروع به دیدن فیلم‌ها کرده‌اند، به طور متوسط روزی ۴ فیلم می‌بینند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت داوری فیلم‌ها تا پایان هفته اول بهمن‌ماه انجام شود.

در جشنواره امسال، جمشید هاشم‌پور بازیگر ۷۶ ساله سینمای ایران با ۶ فیلم «برای مرجان»، «گیج‌گاه»، «راند چهارم»، «روز ششم»، «شیشلیک» و «لب‌خط» پرکارترین بازیگر مرد جشنواره است تا ثابت کند همچنان دود از کنده بلند می‌شود. رتبه دوم هم در اختیار همایون ارشادی ۷۳ ساله است که در ۵ فیلم «حکم تجدیدنظر»، «روز ششم»، «زدوبند»، «نیلگون» و «شاه‌ماهی» ایفای نقش کرده است.
در میان بانوان سینمای ایران و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ۳ بازیگر با ۳ فیلم پرکارترین محسوب می‌شوند: بهناز جعفری با فیلم‌های «شهربانو»، «سه روز و سه قتل» و «لیپار»؛ گلاره عباسی با فیلم‌های «ابلق»، «بعد از اتفاق» و «شهربانو» و نسیم ادبی با فیلم‌های «بی‌آبان»، « گل به خودی» و «لب‌خط».

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top