امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 14631 |
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
240 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

برای دومین بار در یک ماه اخیر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمله به اعضای هیات‌مدیره این باشگاه آنها را مقصر جدایی بازیکنان قلمداد کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هشتم لیگ برتر درحالی برابر استقلال تن به تساوی داد که تا لحظات پایانی ۲ بر ۱ از حریف پیش بود به همین خاطر ناراحتی تعویض پیروزی با تساوی در داربی باعث شد یحیی گل‌محمدی با ناراحتی بیشتری در نشست خبری حاضر شود و دوباره تیر انتقاد خود را به سمت اعضای هیات‌مدیره نشانه برود.

گل‌محمدی در بخش مهمی از صحبت‌های خود ضمن انتقاد از عملکرد مهدی رسول‌پناه و حضورش به عنوان رئیس هیات‌مدیره گفت: “ما یک بازیکن را از دست ندادیم. ما ۱۰ بازیکن را از دست دادیم. متاسفانه فکر می‌کنم اراده‌ای برای این که تیم قوی باشد و موفقیت هایش ادامه داشته باشد هیچ وقت دیده نشده است. کسی که این همه مشکلات برای ما ایجاد کرده، الان هم به عنوان رئیس هیات مدیره به کارش ادامه می دهد و یک پوزخند هم می‌زند که من هستم.” همین اظهارات نشان می‌دهد آتش خشم گل‌محمدی از عملکرد اعضای هیات‌مدیره باشگاه فروکش نکرده و هربار نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود، داغ دل یحیی تازه می‌شود. اما به راستی اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس چقدر در ناکامی‌های این تیم تاثیر گذار بوده‌اند؟

بررسی عملکرد علی رغبتی، مهدی رسول‌پناه، محمد علیپور و محمد فیاض نشان می‌دهد دو عضو قدیمی‌تر نقش زیادی روی مباحث مالی باشگاه و البته جدایی بازیکنان ایفا کرده‌اند و دو عضو جدید تر که از شهریور ۹۹ به باشگاه آمدند، در عمل کار تاثیر گذاری برای حل مشکلات انجام ندادند. در روزهایی که پرسپولیس به دنبال جذب اسپانسر بود، با اصرار علی رغبتی و مهدی رسول‌پناه قراردادی با یک کارگزار بسته شد که بعدها به خاطر اختلاف طرفین موجوب ایجاد مشکلات مالی فراوان شد که حالا باعث شده باشگاه درگیر یک بحران مالی بزرگ شود.

نکته مهم دیگر صحبت‌های گل‌محمدی به جدایی بازیکنان اختصاص دارد که این موضوع تاثیر زیادی روی عمکرد فنی تیم داشته است. در نقل‌وانتقالات پیش فصل، درست در روزهایی که برخی بازیکنان پرسپولیس ساز جدایی کوک کرده بودند، مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه بود و علی رغبتی هم نقش مسئول نقل‌وانتقالات را بازی می‌کرد. در آن مقطع عملکرد ضعیف این دو عضو هیات‌مدیره باعث شد مهدی ترابی، علی علیپور، شجاع‌خلیل‌زاده، محمد نادری و محسن ربیع‌خواه از جمع سرخ‌ها جدا شوند و در ادامه با شاهکاری منحصر به فرد از سوی این دو عضو هیات‌مدیره، بشار رسن مجوز جدایی بگیرد.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس که علاقه زیادی به سفر و حضور در کنار تیم در بازی‌های مهم دارند، این روزها که زیر تیغ انتقاد سرمربی تیم و پیشکستوتان قرار دارند، خود را پاسخگو نمی‌دانند تا هواداران بدانند به راستی آنها چه نقشی در ناکامی‌ها داشته‌اند و آیا واقعا آنطور که یحیی گل‌محمدی می‌گوید آنها ماموریت ضعیف کردن پرسپولیس را دارند؟

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top