امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 14593 |
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
275 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: قهرمانانی مانند احمدرضا طالبیان باید کم کم به عنوان مربی به جامعه قایقرانی تزریق شوند و فدراسیون وظیفه دارد که آنها را آماده کند.

علیرضا سهرابیان در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره اینکه با توجه به ورود احمدرضا طالبیان به عرصه مربیگری قرار است از او در رده های پایه تیم ملی قایقرانی استفاده شود یا خیر، بیان کرد: طالبیان وقتی که بیمار شد و سپس مشکلات شخصی برایش پیش آمد، نتوانست خودش را به دیگران برساند از این رو از من درخواست کرد در انتخابی تیم ملی شرکت نکند. البته اگر به او می گفتیم شرکت کند حتما این کار را انجام می داد. با مشورتی که با ما کرد و چون در این مدت نمی توانست برای کسب سهمیه المپیک بجنگد فرصت خوبی بود تا  در مربیگری تجربه به دست آورد. البته تجربه قشنگی هم در لیگ آب های آرام داشت و توانست تیمش را به خوبی مدیریت  و برای رقابت سالم آماده کند. این افراد باید کم کم به عنوان مربی به جامعه قایقرانی تزریق شوند. البته طالبیان در کنار تیم باشگاهی که تشکیل داده است، به عنوان ورزشکار هم فعالیت خواهد داشت و حتما او را برای بازی های آسیایی در اوج آمادگی خواهید دید. 

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که  از حضور قهرمانانی مانند طالبیان به عنوان مربی در تیم های ملی استقبال می کند؟ تصریح کرد: بلی و باید هم اینطور باشد. امسال برای اولین بار ورزشکاران ملی در کلاس  مربیگری که مدرسان بین‌المللی تدریس می‌کردند، شرکت کردند. کسانی که مدال بازی‌های آسیایی داشتند به رایگان در این کلاس‌ها حضور داشتند. برای افرادی که در آینده نه چندان دور، از سیستم  ورزش حرفه ای خارج می شوند و می‌خواهند مربیگری را تجربه کنند، برنامه داریم تا پایه به پایه خود را وارد سیستم کنند و سختی هایی که کار یک مربی دارد را لمس کنند. وظیفه فدراسیون این است که قهرمانانی که می‌خواهند  به بخش مربیگری وارد شوند را آماده کند.

او افزود: از طرفی قشنگ نیست یک تیم ملی داشته باشیم و مطمئنا به دنبال این هستیم چند تیم ملی را تشکیل دهیم و این شعار یک روز عملی می شود و یک روزی استفاده بهینه  از تجربیات ورزشکاران سطح بالای خود را خواهیم داشت.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد اینکه قهرمانی آسیا آب های آرام برگزار می شود یا خیر و چه تعداد ورزشکار اعزام می شوند، گفت: قرار است فقط انتخابی المپیک برگزار شود و ورزشکاران ما می روند که بجنگند. کمیته فنی تصمیم گیرنده اردوها و اعزام ها است و خوشحالم در دوران کاری من این اتفاق انجام گرفته است. مطمئنا رکوردهای ورزشکاران در پایان اردو توسط مربیان و اعضای کمیته فنی بررسی می شود و سپس تصمیم گیری انجام می شود اما کسانی که  در مسابقات کسب سهمیه المپیک شانسی نداشته باشند را اعزام نمی کنیم.

انتهای پیام
 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top