امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 14557 |
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
226 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در مورد اعلام برنامه های معوقه لیگ برتر، شایعه دوپینگ یکی از بازیکنان استقلال و انجام تست دوپینگ از بازیکنان در روز برگزاری دیدار شهرآورد پایتخت توضیح داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سهیل مهدی در حاشیه نشست خبری شهرآورد پایتخت و رابطه با برگزاری این دیدار که قرار است فردا (دوشنبه) بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اظهار کرد: در دو بخش برنامه ریزی ازسوی سازمان لیگ انجام شده است، یک بخش مربوط به مسئولیت اجتماعی و در حوزه فرهنگی است که در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گرفته و در بخش فنی نیز این دیدار در زمان مقرر و با رعایت صد درصدی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تیم ها نیز در این زمینه همکاری لازم را با سازمان لیگ خواهند داشت.

وی در مورد مسائل مطرح شده مربوط به دوپینگ میلیچ، بازیکنان استقلال، اظهار کرد: در رابطه با بحث دوپینگ باید بخش و گروه پزشکی سازمان لیگ اظهار نظر کنند.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران همچنین در پاسخ به اینکه آیا روز برگزاری شهرآورد از بازیکنان تست دوپینگ گرفته خواهد شد یا خیر، اعلام کرد: هرگز از قبل در مورد انجام تست دوپینگ اطلاع رسانی نمی شود و حتی ما نیز نمی‌دانیم که در روز بازی و در رابطه با انجام تست دوپینگ چه اتفاقی رخ می دهد، چرا که این مساله کاملا محرمانه است و در صورت صلاحدید و حضور مسئولان ذی ربط در این زمینه، سازمان لیگ نیز در جریان بازی متوجه امر خواهد شد.

مهدی افزود: این روال قانونی تست دوپینگ است و در تمام رقابت ها بنا بر تشخیص، برنامه‌ریزی لازم از سوی مسئولان انجام می شود.

وی همچنین در خصوص اعلام برنامه بازی های معوقه لیگ برتر با توجه به زمان بندی اردوی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بعد از شهرآورد، برنامه رقابت‌های معوقه لیگ اعلام می شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top