امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 14510 |
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
180 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:یک زن قصد ورود به خانه‌ی جانی دپ، ستاره هالیوود را داشته است.”تی‌ام‌زی” گزارش داده است که آخر هفته‌ گذشته یک زن قصد ورود به خانه‌ی دپ در هالیوود هیلز را داشته. این متجاوز سیستم امنیتی خانه را از کار می‌اندازد و پلیس مطلع می‌شود.هرچند زن پیش از آنکه نیروهای مجری قانون از راه […]

گروه فرهنگی:یک زن قصد ورود به خانه‌ی جانی دپ، ستاره هالیوود را داشته است.”تی‌ام‌زی” گزارش داده است که آخر هفته‌ گذشته یک زن قصد ورود به خانه‌ی دپ در هالیوود هیلز را داشته. این متجاوز سیستم امنیتی خانه را از کار می‌اندازد و پلیس مطلع می‌شود.هرچند زن پیش از آنکه نیروهای مجری قانون از راه برسند خانه را ترک کرده، اما پلیس موفق شده او را در همان نزدیکی دستگیر کند و رد او را در سرقت دیگری بگیرد. در زمان سرقت دپ در منزل به سر نمی‌برده و هنوز معلوم نیست که آیا موفق به سرقت اموال این بازیگر شده است یا نه.در ماه نوامبر گذشته “مدس میکلسن” در چندگانه‌ “جانوران شگفت‌انگیز” (Fantastic Beasts) جانشین دپ شد.به دنبال اعلام حکم دادگاه شکایت دپ از نشریه‌ی “سان” که او را “ضارب همسر” سابقش “امبر هرد” خوانده بود، برادران وارنر از این ستاره درخواست کرد تا با نقش “گلرت گریندل‌والد” وداع کند. او این خواسته را اجابت کرد اما با انتشار بیانیه‌ای گفت که به حکم دادگاه معترض خواهد شد. میکلسن اخیراً فاش کرد که هنوز با “جانی دپ” در مورد نقش جدیدش گفتگو نکرده است.”هالیوود ریپورتر” پیش‌تر گزارش داده بود که این روزها فیلمسازان دپ را به “رادیواکتیو” تشبیه می‌کنند و سعی دارند از او فاصله بگیرند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top