امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 14474 |
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
264 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لاک قرمز» درباره شروع فعالیت هنری خود به مهران مدیری گفت: خیلی اتفاقی وارد حرفه بازیگری شدم؛ انگار در سرنوشتم بود که بازیگر شوم. من در ۷ سالگی تیزر بازی کردم و در ۱۵ سالگی فیلم سینمایی «مقلد شیطان» را کار کردم. اصلاً به فکر بازیگری نبودم و فقط […]

گروه فرهنگی:پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لاک قرمز» درباره شروع فعالیت هنری خود به مهران مدیری گفت: خیلی اتفاقی وارد حرفه بازیگری شدم؛ انگار در سرنوشتم بود که بازیگر شوم. من در ۷ سالگی تیزر بازی کردم و در ۱۵ سالگی فیلم سینمایی «مقلد شیطان» را کار کردم. اصلاً به فکر بازیگری نبودم و فقط موسیقی را از بچگی ادامه داده ام. بعد از مدتی، به طور اتفاقی یک نفر من را برای حضور در یک تله فیلم معرفی کرد؛ سپس برای حضور در فیلم سینمایی آقای علیرضا داودنژاد دعوت به کار شدم و به کار حرفه ای بازیگری ادامه دادم.احمدیه همچنین درباره دغدغه فعلی خود در زندگی بیان کرد: اعتقاد دارم اگر رفاه داشته باشیم، می‌توانیم بقیه چیزها را تا حدی کنترل کنیم. دغدغه امروز من بیشتر از هر زمان دیگر، معاش است؛ چرا که بیکار هستم. البته یکسری پیام ها به ما می‌رسد که شما بازیگر هستید و مشکلی ندارید، اما چه کسی از زندگی ما خبر دارد؟!بازیگر سریال تلویزیونی «یادآوری» درباره ملاک‌های ازدواجش هم گفت: ازدواج نکرده ام؛ اما اولین ملاک من برای ازدواج این است که طرف مقابلم سختی کشیده باشد؛ چون خودم در زندگی با سختی بزرگ شدم. اگر با کسی ازدواج کنم که در زندگی‌اش سختی نکشیده باشد، از حرف‌های من چیزی متوجه نمی‌شود. از طرفی دوست دارم طرف مقابلم برای خودش تلاش کرده باشد و در جایگاه درستی ایستاده باشد؛ البته قیافه هم برای من مهم است، قدش هم بلند نباشد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top