امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 14433 |
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
390 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تایید گرانفروشی بلیت هواپیما از سوی برخی سایت ها و آژانس‌های هواپیمایی از صدور دستور برای معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای برخورد با این تخلف خبر داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، چندی پیش برخی نمایندگان مجلس نسبت به افزایش بی رویه قیمت بلیت هواپیما انتقاد و لزوم برخورد با آن توسط دستگاه نظارتی مانند سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کردند.
در پی طرح این مسئله روز گذشته مقصود اسعدی سامانی –دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی– در این باره به انعکاس روز و به نقل از ایسنا گفت:  هیچ شرکت هواپیمایی داخلی بلیت پروازهای خود را فراتر از نرخی که اخیرا تصویب و ابلاغ شد، نفروخته است و همه ملزم به رعایت مصوبه شورای عالی هواپیمایی هستند.

وی افزود: مسلما چنین تخلفی از سوی ایرلاین‌های داخلی رخ نداده و اگر گرانفروشی در این زمینه صورت گرفته، از سوی سایت‌های فروش بلیت هواپیما بوده که باید با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد.
تورج دهقان زنگنه -رئیس سازمان هواپیمایی کشور-ی نیز در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا در این باره اظهار کرد: گرانفروشی بلیت هواپیما گزارش شده و وجود دارد اما این اتفاق ربطی به شرکت‌های هواپیمایی ندارد و آن‌ها این کار را انجام نداده‌اند بلکه این تخلف از سوی برخی از سایت ها و آژانس های هواپیمایی رخ داده است.
وی افزود: بر اساس جدول نرخ نامه ای که اخیراً از سوی شورای عالی هواپیمایی کشوری تصویب و ابلاغ شد، کسی حق فروش بلیت هواپیما بالاتر از نرخ‌های مصوبه را ندارد و در همین راستا با گرانفروشان برخورد قاطع خواهیم کرد تا در حق مردم اجحافی صورت نگیرد.
زنگنه با بیان اینکه نظارت بر قیمت بلیت هواپیما یکی از وظایف سازمان هواپیمایی کشوری است، تاکید کرد: بر این اساس دستورات لازم صادر شده است تا همه سایت ها و آژانس های هواپیمایی که اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما برای مشتریانشان کردند شناسایی شده و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top