امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 14415 |
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
252 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

با تایید فدراسیون هندبال آسیا مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان قاره کهن از تایلند به قطر تغییر مکان داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا، میزبانی رقابت‌های هندبال ساحلی نوجوانان آسیا از تایلند به قطر منتقل شد. تایلند قرار بود بهمن سال جاری میزبان رقابت های قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان آسیا باشد  اما به دلیل شرایط مربوط به پاندمی ویروس کرونا از این میزبانی انصراف داد. در نتیجه فدراسیون هندبال آسیا در نشستی که ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰ (چهارم دی ماه ۹۹) برگزار کرد، تصمیم گرفت تا امتیاز میزبانی را به کشور قطر اعطا کند.

مطابق ابلاغ فدراسیون هندبال آسیا این مسابقات از دوم تا نهم آوریل (۱۳ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰) در دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد؛ ضمنا در این اطلاعیه از تیم های شرکت کننده خواسته شده است تا پیش از ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن ماه ۹۹) بار دیگر حضور خود را در این مسابقات تایید کنند.

البته کنفدراسیون اسیا برای تغییر احتمالی میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا جوانان نیز که به میزبانی شیراز قرار است اسفند سال جاری انجام شود صحبت‌هایی کرده ولی هنوز این موضوع قطعی نشده است. باید دید با وجود پاندمی کرونا امتیاز این میزبانی از کشور ما سلب خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top