امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 14383 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
505 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

منوچهر آذری که پس از شش سال دوری بار دیگر به دنیای صدا بازگشته است، از فعالیت های این روزهایش در رادیو می گوید و با همان زبان طنز معمولش مسوولان رادیو را چنین خطاب قرار می دهد، «ممنون که ما را تحویل گرفتید!».

منوچهر آذری از طنازان و هنرمندان سابق «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» در گفت و گویی با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره همکاری مجددش با رادیو، خاطرنشان کرد: من هم یکی از افرادی هستم که مثل مردم فشارهای زندگی را تحمل می کنم و تحملم هم زیاد است. در حال حاضر با شبکه رادیویی فرهنگ همکاری می کنم. حضور من در این شبکه و در برنامه «هفت کوچه» به دعوت مدیر رادیو فرهنگ برمی گردد که صمیمانه از ایشان تشکر می کنم. این برنامه صبح های جمعه زنده پخش می‌شود و امیدوارم بتوانیم لحظات مردم را شاد کنیم.

او با یادآوری اینکه مدت شش سال پس از قطع همکاری با «جمعه ایرانی» به رادیو نرفت، درباره بازگشت دوباره به صدا که از مرداد ماه امسال اتفاق افتاد، اظهار کرد: حضورم در رادیو، پس از شش سال به برنامه «هفت کوچه» برمی گردد؛ برنامه ای خانوادگی و مردمی که در آن ساز و آواز و شوخی و ترانه های مختلف هم پخش می شود. در هر برنامه سوژه ای طراحی و درباره آداب و رسوم و مشکلات مردم گفت وگو می شود.

آذری سپس با تاکید بر اینکه «هفت کوچه» به «صبح جمعه با شما» شباهتی ندارد، در عین حال یادآور شد: برنامه «هفت کوچه» هم شادی و نشاط دارد و خالی از لطف نیست. یک برنامه شاد است که آقای عباس محبی شعرهای آن را می نویسد. از موسیقی های سنتی هم در آن استفاده می شود.

این هنرمند درباره ضرورت ادای احترام به پیشکسوت ها، اظهار کرد: ممنونم که به قدیمی های رادیو احترام گذاشتید و ممنونم که ما را تحویل گرفتید! یک هنرمند فقط و فقط به خاطر پول کار نمی کند. یک هنرمند عزت و احترام می خواهد. پیشکسوتی هنرمند باید رعایت شود.

رونمایی از مستند رضا عبدی پیشکسوت جمعه ایرانی در ایوان شمس

آذری در بخش پایانی گفتگو درباره شرایط دشوار کار در روزگار کرونایی نیز اظهار کرد: روزهای سختی است اما به هر حال پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنیم. ماسک می زنیم. استودیوها در رادیو ضدعفونی می شوند و مواد ضدعفونی کننده زیاد استفاده می شود. ما هم برای رفت و آمد سرویس داریم.

این هنرمند بار دیگر با تشکر از مدیر رادیو فرهنگ برای دعوت به همکاری، خاطرنشان کرد: معمولاً کمتر حق پیشکسوتی ادا می‌شود اما از من دعوت به عمل آمد. این روزها در رادیو حضور دارم و از این بابت خوشحال هستم.

منوچهر آذری پیش از این خود را این چنین معرفی ‌کرده بود: من بچه‌ی تهرانم، متولد سرچشمه، بخش ۹. اما پدرم تُرک ارومیه است. به همین دلیل در رادیو نقش آقای «کارمندیان» را بازی می‌کردم! از دورانی می‌گویم که وارد دبستان شدم. آن موقع تحرک زیادی داشتم. حتی صدای معلم ها را تقلید می‌کردم و بچه‌ها دور من زیاد جمع می‌شدند.

این هنرمند ۷۷ ساله علاوه بر گویندگی و بازی در رادیو، در فیلم ها و سریال هایی چون «در مسیر تندباد»، «دزد عروسک ها»، «آشپزباشی» و «پیامک از دیار باقی» بازی داشته است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top