امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 14377 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ | ارسال توسط : |
258 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان از حضور ورزشکاران این رشته برای نخستین بار در لیگ کشور خبر داد.

غلامرضا عزیزی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه و حفظ آمادگی ورزشکاران قرار بود امسال یک تیم از تکواندوکاران ناشنوا در لیگ کشور شرکت کنند که در این زمینه هماهنگی های لازم با پولادگر رییس فدراسیون تکواندو نیز انجام شده بود، اما به دلیل بالا بودن هزینه ی تست PCR امسال ناشنوایان با حضور در تیم های مختلف برای نخستین بار در لیگ شرکت می کنند.

وی گفت: سال آینده با برنامه ریزی صورت گرفته یک تیم با نام تکواندو ناشنوایان در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا خواهند کرد.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان درباره میزان آمادگی تکواندوکاران برای حضور در لیگ خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون تمرینات تکواندوکاران متوقف نشده و ما به طور مرتب از طریق فضای مجازی با ورزشکاران در ارتباط بودیم، به طوری که وضعیت آنها از نظر بدنی و فنی با فیلم ها و گزارشات ارسال شده راضی کننده و در شرایط خوبی قرار دارند.

عزیزی همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در بهمن ماه خبر داد و افزود: برای این که بتوانیم نفرات اصلی خود را در بخش دختران و پسران برای المپیک ناشنوایان گزینش کنیم، نخستین انتخابی تیم ملی در اواخر بهمن برگزار خواهد شد تا تیم قدرتمند و خوبی را به المپیک اعزام کنیم.

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی نیز گفت: منتظر دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش هستیم تا با هماهنگی فدراسیون اردوی تیم ملی را آغاز کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top