امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 14375 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ | ارسال توسط : |
255 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

با توجه به تعویق مجدد لیگ برتر والیبال چین، پاسور تیم ملی ایران همچنان باید منتظر انجام نخستین بازی باشگاهی خود در فصل جاری باشد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اعلام فدراسیون والیبال چین (CVA)، به دلیل شیوع موج‌ جدید ویروس کرونا در استان‌های شمالی این کشور، لیگ برتر چند رشته ورزشی از جمله والیبال این کشور برای پیشگیری از مبتلا شدن به این ویروس، به تعویق افتاد. 

به این ترتیب سعید معروف پاسور تیم ملی والیبال ایران که اوایل سال ۲۰۲۰ به تیم بایک موتورز چین پیوسته است، همچنان باید منتظر باشد تا در صورت شروع مسابقات در این کشور اولین بازی‌های باشگاهی خود در این فصل را تجربه کند.

معروف ۱۵ آذر ماه به همراه چند بازیکن خارجی دیگر که در لیگ چین مشغول هستند وارد این کشور شد. این بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن قرنطینه ۲۰ روزه، به تازگی تمریناتشان را به همراه تیم‌های باشگاهی خود آغاز کردند. 

پیش از این قرار بود رقابت‌های لیگ برتر چین از ۲۴ دی آغاز شود که به تعویق افتاد. فدراسیون والیبال چین زمان جدیدی را برای آغاز مجدد این مسابقات اعلام نکرده است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top