امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 14339 |
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
262 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

با اعلام دبیر فدراسیون ‌والیبال، تیم ملی زیر ۱۶ با سرمربیگری محمد وکیلی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پس از آنکه محمد وکیلی با حواشی بسیار از هدایت تیم‌ ملی نوجوانان به عنوان سرمربی کنار گذاشته شد، امروز (دوشنبه) ۱۵ دی با تصمیم فدراسیون والیبال او به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۶ سال معرفی شد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در مورد این انتخاب گفت: سیاست امسال فدراسیون والیبال این است که یک رده هم برای پشتوانه سازی رده نوجوانان ایجاد کند. به دلیل تفاوت آموزش‌ها در رده نوجوانان توسط هیات‌های استانی، همیشه ناهمگونی‌هایی وجود داشت که‌کاررا برای پرورش و آماده سازی تیم‌نوجوانان سخت می‌کرد.

او ادامه داد: به همین منظور تصمیم گرفتیم که با توجه به تجربه محمد وکیلی در رده پایه، تیم زیر ۱۶ سالی را هم تشکیل دهیم تا پشتوانه‌ای برای تیم نوجوانان باشد. با توجه به اینکه سال آینده بازی‌های آسیایی نداریم و فقط مسابقات جهانی هست، یک رده زیر ۱۶ سال تشکیل داده‌ایم تا کارهای پشتوانه سازی نوجوانان را انجام دهد. در واقع وکیلی سرمربی تیم زیر ۱۶ سالی است که سال ۱۴۰۱ باید در رده نوجوانان مسابقه دهد.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: طبق سیاست فدراسیون، همیشه رده نوجوانان پشتوانه تیم جوانان، تیم جوانان پشتوانه تیم زیر ۲۳ سال و تیم زیر ۲۳ سال هم پشتوانه بزرگسالان بود، الان با این تصمیم تیم زیر ۱۶ سال هم پشتوانه رده نوجوانان است تا ناهمگونی‌های آموزشی موجود را برطرف کند. 

او در پاسخ به این سوال که با این اوصاف این تیم در رده نوجوانان زیر نظر آرمات (سرمربی فعلی تیم ملی نوجوانان) کار خواهد کرد؟ توضیح داد: هر امکانی وجود دارد، این امکان هست که به دلیل عملکرد خوب آقای آرمات با تیم فعلی، همین تیم را در رده جوانان هم هدایت کند که در آن صورت وکیلی با تیم ۱۴۰۱ خواهد بود و …. . فعلا سیاست فدراسیون برای چهار سال آینده این است که پشتوانه سازی رده‌ نوجوانان را هم در دستورکار قرار دهد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top