امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 1433 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ | ارسال توسط : |
3479 بازدید
۰
| 18
ارسال به دوستان
پ

سردار اشتری گفت: خراسان رضوی از استانهای شاخص در برقراری امنیت و اشراف نیروی انتظامی بر جریانهای ضدامنیتی است

مرکز خراسان رضوی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم معرفی فرمانده انتظامی جدید خراسان رضوی در مشهد گفت: این نیرو با اشراف کامل نسبت به جریانهای ضدامنیتی و تحرکات جریانهای تروریستی تاکنون اقدامات موثری در این زمینه در سطح کشور انجام داده است.

سردار حسین اشتری افزود: سرعت عمل و اقتدار در مبارزه با ناامنی از اولویتهای نیروی انتظامی است و این نیرو  در عین برخورد قاطع با عاملان ایجاد اخلال در نظم و امنیت، باید در برخورد با مردم نرمش و عدالت داشته باشد.

او گفت: برخورد با آسیبهای اجتماعی در حوزه های مختلف، فضای مجازی و مبارزه با قاچاق نیز از مواردی است که به خوبی توسط نیروی انتظامی در حال انجام و تقویت است .

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین افزود: خراسان رضوی به علت وجود حرم مطهر رضوی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید تمام توان را برای تامین امنیت زائران و مجاوران این خطه به کار گرفت.

او گفت: به دلیل وجود همدلی و هماهنگی بین استانداری خراسان رضوی، نیروی انتظامی، بسیج، دستگاه قضایی و سپاه در این استان بطور کامل اشراف بر جریانات و تحرکات معاند وجود دارد.

سردار اشتری ادامه داد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه است و همدلی، همزبانی و همفکری بین نیروی انتظامی، ملت و مسئولان باید روز به روز ارتقاء یابد.

او گفت: مبارزه با قاچاق، مواد مخدر، اقدامات لازم در حوزه حاشیه نشینی و تامین امنیت نیز جزو اولویتهای نیروی انتظامی است که در مشهد و خراسان رضوی اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است و باید ادامه یابد.

فرمانده جدید انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: برقراری امنیت، برخورد با ناامنی و کاهش آسیبهای اجتماعی با استفاده از ظرفیتهای استان از اولویتهای پلیس در این استان است.

سردار قادر کریمی افزود: با پشتوانه دستگاهها و نهادهای مختلف می توان در جهت پایداری امنیت و کاهش آسیبهای اجتماعی گام برداشت و برنامه هایی نیز برای پیشرفت خدمات انتظامی در دست داریم.

در این مراسم سردار قادر کریمی به عنوان فرمانده انتظامی جدید خراسان رضوی معرفی و از خدمات سردار بهمن امیری مقدم تجلیل شد.

سردار کریمی پیش از این جانشین فرمانده انتظامی تهران بود.

سردار بهمن امیری مقدم نیز به عنوان مشاور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جانشین معاونت عملیات این نیرو منصوب شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top