امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 14207 |
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
250 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

کیفیت و تعداد بالای مهاجمان ایرانی کار سرمربی تیم ملی ایران را سخت‌تر از گذشته خواهد کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود توانست ویتوریا گیمارش را شکست دهد. مهدی طارمی در این بازی ۸۵ دقیقه در زمین حضور داشت و توانست دو گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند تا تیمش این بازی خارج از خانه را با پیروزی پشت سر بگذارد. طارمی در هفته‌های اخیر با درخشش در ترکیب پورتو جایگاه خود را در ترکیب پورتو تثبیت کرده است و نشان داد برای تیمش تاثیرگذار است.

طارمی برای پورتو یک خرید نه چندان گران قیمت بود و در مقابل تاثیرگذاری و سودآوری این بازیکن برای پورتو چندین برابر شد. نقطه مشترک بازیکنان ایرانی جنگجو بودن آن‌هاست. علاوه بر این نیز در مهاجمان ایرانی نیز همواره با کیفیت و گلزن ظاهر می‌شود و در تیم‌های خود عملکردی قابل توجه ارائه می‌دهند و خود را در آسیا چهره کرده اند.

مهدی طارمی و سردار آزمون دو آقای گل فصل گذشته لیگ‌های پرتغال و روسیه در این فصل نیز درخشان ظاهر شده‌اند. کاوه رضایی، کریم انصاری فرد و شهاب زاهدی نیز مهاجمان تیم‌های شارلروا، آ اک آتن و المپیک دونتسک با گلزنی‌هایشان در لیگ‌های بلژیک، یونان و اوکراین درخشیده‌اند.

از طرفی در لیگ ایران بازیکنانی از جمله مهدی قائدی، ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده و طالب ریکانی در اوج آمادگی خود به سر می‌برند و با عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشته‌اند، تیم‌شان را در وضعیت مطلوبی قرار داده‌اند.

مهاجمان ایرانی می‌توانند برای هر باشگاه اروپایی سود آور باشند چرا در دهه‌های گذشته نیز کیفیت آن‌ها ثابت شده است. بازیکنانی از جمله علی دایی، خداداد عزیزی، رضا قوچان نژاد کیفیت خود را در فوتبال اروپا نشان داده‌اند و این عملکرد درخشان باعث تمایز ایرانی‌ها نسبت به دیگر مهاجمان آسیایی در خط حمله شده است.  

همین مساله در عین حال که می‌تواند به تیم ملی کمک کند، باعث می‌شود برخی از این بازیکنان هم به ناچار از لیست تیم ملی خط بخورند. سردردی که علاج ندارد و انتخاب را برای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران سخت خواهد کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top