امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 14116 |
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
523 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

تهیه کننده برنامه «چهل تیکه» با بیان اینکه دشواری های برنامه سازی در دوران کرونا باعث شده است تا برای ساخت ادامه برنامه تردید داشته باشد، عنوان کرد که هنوز زمان ساخت سری جدید برنامه قطعی نشده است.

الهام حاتمی ـ تهیه کننده و کارگردان «چهل تیکه» ـ که مدتی است پخش فصل اخیر آن در شبکه نسیم به پایان رسیده است، درباره ساخت فصل جدید به انعکاس روز و به نقل از ایسنا گفت: هنوز در مورد اینکه فصل جدید چگونه ساخته شود تصمیم قطعی نگرفته‌ایم. برای استراحت گروه و کار پژوهشی درباره فصل جدید برنامه به زمان نیاز است. شبکه نسیم به ساخت فصل جدید تمایل دارد اما درباره اینکه چه زمان شروع کنیم و چگونه باشد تصمیم قطعی گرفته نشده است. در هر صورت موضوع اصلی برنامه «چهل تیکه» نوستالژی است و آدم‌هایی که از گذشته برای ما خاطره ساخته اند اما ممکن است در ساختار تغییراتی داشته باشیم.

حاتمی درباره دشواری های برنامه سازی در دوران کرونا عنوان کرد: خیلی سخت بود. اینکه هر روز گروهی بیایند و تو دغدغه این را داشته باشی که بیمار هستند یا نه و اینکه مهمانان ما اغلب بالای چهل سال سن داشتند باعث می‌شد هر روز استرس داشته باشم. باید مراقب سلامتی مهمانان می‌بودیم. خیلی از مهمان ها هم به خاطر کرونا به برنامه نیامدند. تماشاچی را برای حفظ امنیت مردم به کلی حذف کردیم. در ورودی صحنه همه چیز را کنترل کرده و همه چیز ضدعفونی می‌شد. ما در تیممان پزشک داشتیم. غذا خوردن بسیار سخت بود. مجبور بودیم از جای ویژه ای غذا را سفارش دهیم. اوایل فقط غذای بسته بندی تحویل می‌دادیم و بعد هم مایکروویوی داشتیم که همه غذایشان را گرم می‌کردند تا مشکلی پیش نیاید. شرایط خیلی بدی بود. یکی از دلایلی که برای ساخت فصل آینده با تردید فکر می‌کنم سختی‌های ساخت برنامه در دوران کرونا بود.

این تهیه کننده افزود: معمول است هر اتفاق خوشایندی که در پروژه‌ها می‌افتد هر آدمی به تنهایی تشویق می‌شود اما هر اتفاق ناخوشایندی که رخ دهد، مسوول تیم درگیر می‌شود. بیش از هفتاد روز کار کردیم و خدا را شکر در این مدت حتی یک نفر هم کرونا نگرفت. البته خیلی سخت بود. فکر می‌کنم زنان در این امور سخت گیرتر هستند و چون امور خانه را هم مدیریت می‌کنند و مراقبتشان بیشتر هست.

او درباره کار کردن هنرمندان و برنامه سازان در روزهای کرونایی اظهار کرد: در شغل ما عشق زیادی وجود دارد. آدم ها جانشان را می‌گذارند کف دستشان و به سرکار می‌آیند، زیرا سرگرمی‌های تلویزیون باید ادامه پیدا کند و اگر ما کار نکنیم مردم قرار است چه داشته باشند؟ همه چیز پول و غم نان نیست و خیلی ها دغدغه شان کارشان است.

حاتمی در پایان گفت: از تمام تیمم تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی درخشان بودند و خیلی زحمت کشیدند. خوشحالم که فصل آخر «چهل تیکه» بیشتر از قبل دیده شد و خیلی از هنرمندان درباره برنامه از من می‌پرسند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top