امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 14076 |
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
254 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال امروز با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان ضمن بازدید از اردو، قول هر گونه همکاری به بسکتبالیست های ناشنوا داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال صبح امروز به همراه مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان و پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان در اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان حضور یافت. 

رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور در سالن چندمنظوره فدراسیون از اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک برزیل آماده می شوند، بازدید کرد و با کادر فنی و مربیان دیدار و گفتگو نمود.

 در این بازدید طباطبایی ضمن آرزوی موفقیت تیم ملی بسکتبال در مسابقات آتی، قول مساعد و همکاری همه جانبه فدراسیون بسکتبال با بسکتبالیست های ناشنوا را داد.

 اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک برزیل، از ۴ دی در تهران آغاز و تا ۱۲ دیماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top