امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 14035 |
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
310 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

سرمربی لیورپول می‌گوید ۲۰۲۰ با وجود کرونا برای او و لیورپولی ها سال خوبی بود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در ارزیابی خود از سال جاری میلادی گفت: من امسال را ۱۰۰ درصد سالی خاص به یاد خواهم آورد. مردم به من می گویند “خدای من  تو در سال ۲۰۲۰ قهرمان شدی که هیچ کس نتوانست به خاطرش جشن بگیرد” اما من عکس این را می بینم. اگر کرونا بود و ما قهرمان نمی شدیم چه؟ در یک سال بسیار دشوار برای کل جهان ، ما لحظات جالب توجهی را برای طرفداران خود، برای خودمان  برای خانواده ها و دوستانمان ایجاد کردیم. بنابراین سال خاصی بود. در زندگی من اتفاقات زیادی افتاده است که نمی خواهم، اما این تجربه ای است که امیدوارم از آن استفاده کنم. ما خاطراتی ایجاد کردیم که به دلایل خوبی هرگز فراموش نخواهم کرد.

او در ادامه گفت: در زندگی ام هرگز در نیمه شب سال نو اینقدر جدی نبوده ام. ای کاش ۲۰۲۱ بهتر از سال ۲۰۲۰ باشد. شاید اگر همه ما آرزوی یک چیز را داشته باشیم، بتوانیم مقداری انرژی مثبت تولید کنیم که به ما کمک کند. امیدوارم در سال جدید میلادی همه چیز تغییر کند و دوباره همه در کنار هم باشیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top