امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 13959 |
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
283 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

صنعت نفت آبادان با پیروزی مقابل تراکتور روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، روز گذشته شاگردان سید سیروس پورموسوی در ورزشگاه تختی آبادان توانستند در دقایق پایانی یک گل پیروزی بخش مقابل تراکتور به ثمر برسانند و حریف‌شان را از پیش رو بردارند.

صنعت نفت آبادان با احتساب این پیروزی، هر چهار دیدار خانگی خود را با کسب سه امتیاز از زمین خارج شدند. آن‌ها نشان دادند بازی در آبادان برای هر حریفی سخت خواهد بود. نفتی‌ها با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر سیرجان در رده دوم قرار گرفتند.

مساله‌ای که نفتی‌ها را این روزها در وضعیت خوبی قرار داده است درخشش بازیکنانی است که طی فصل‌های گذشته رو به افول رفته و آن درخشش سال‌های ابتدایی خود را در مستطیل سبز از خود به نمایش نمی‌گذاشتند.

رضا خالقی فر و حسن بیت سعید دو بازیکن این فصل صنعت نفت هستند که چند فصل گذشته نتوانستند آن عملکرد گذشته خود را تکرار کنند اما لیگ بیستم برای آن‌ها خوش یمن بوده است. رضا خالقی فر طی چند هفته گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و گل‌های تاثیرگذاری برای نفتی‌ها به ثمر رسانده است.

همچنین حسن بیت سعید هافبک مهاجم نفتی‌ها این روزها شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و روز گذشته توانست با عملکرد خود روی گل پیروزی بخش صنعت نفت مقابل تراکتور تاثیر گذار باشد. ضمن این‌که حضور بازیکنانی مثل طالب ریکانی در خط حمله، محمد غبیشاوی، محمد زواری و تجربه مدافعان صنعت نفت توانسته است شاگردان پورموسوی را به بالای جدول برساند.

پورموسوی در این فصل به دلیل عملکرد خوب و آمادگی حامد فلاح زاده و فرزین گروسیان به صورت چرخشی از هر دو دروازبانش استفاده می‌کند و این مساله باعث شده است دروازبانان نفت در هر بازی درخشان ظاهر شوند و مانع گلزنی‌ حریفان‌ این تیم شوند. باید دید نفتی‌ها با پورموسوی در ادامه فصل چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top