امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 13745 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ | ارسال توسط : |
245 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی سابق تیم‌والیبال پیکان گفت: بنده با توافق از باشگاه جدا شدم و در حال بررسی پیشنهاد خاتم هستم.

علیرضا طلوع‌کیان در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره جدایی‌اش از تیم والیبال پیکان گفت: به هر حال باشگاه پیکان خانه من است و این مجموعه را دوست دارم. علاقمند هستم هرکجا که می‌توانم باشگاه را کمک‌ کنم. پس از اتفاقات هفته نهم به من پیشنهاد دادند که سرمربی تیم شوم و چون مجبور بودم به تیم خودم کمک کنم قبول کرد، اما الان در یک شرایط کاملا حرفه‌ای و با توافق جدا شدم.

او درباره دلیل جدای خود گفت: با توجه به اینکه نیم فصل است و نقل و انتقالات صورت می‌گیرد، مدیرعامل محترم باشگاه معتقد بودن تیم باید به گونه‌ای تقویت شود که به فینال برسد، اما با توجه به موجودی الان و تعداد کم بازیکنانی که آزاد هستند، از نظر من این اتفاق رخ نمیداد و مجبور شدم جدا شوم. چون قول قهرمانی ندادم مدیرعامل محترم اعلام عدم نیاز به بنده کردند که خیلی حرفه‌ای قطع همکاری کردیم. دوست دارم بگویم که بنده استعفا ندادم، توافق دو طرف جدایی بود.

سرمربی سابق پیکان گفت: مدیرعامل محترم‌ فعلی که بنده خیلی دوستشان دارم و فرد حرفه‌ای هستند، نظرشان این است که تیم به فینال برسد، اما از نظر من فینال رفتن شرایط خاص خودش را دارد. الان همه بازیکنان داخلی قدرتمند تیم دارند و باید بتوان نیروی قوی جذب کرد تا به فینال رسید. چون دیدم نمی‌توانم قول فینال بدهم جدا شدم.

طلوع‌کیان درباره پیشنهاد خاتم نیز گفت: حدودا نیم ساعت پیش مدیرعامل خاتم به بنده زنگ زدند که گفتم پس از بررسی شرایط نظر خود را اعلام ‌می‌کنم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top