امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 13593 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ | ارسال توسط : |
322 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ضرب و شتم یکی از سربازان از سوی کارمند دادگستری را تشریح کرد.

امیر غلامرضا رحیمی پور در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره حادثه معروف به سرباز بابلی که طی آن یک سرباز وظیفه از سوی یکی از کارمندان دادگستری شهرستان بابل مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود ، گفت: پس از آن که اداره سرباز ستادکل نیروهای مسلح از این موضوع با خبرشد، بلافاصله اقدامات خود برای رسیدگی به آن را آغاز کرده و تیمی متشکل از نیروی انتظامی و ستادکل نیروهای مسلح مامور پیگیری آن شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در پیگیری‌های بعدی مشخص شد که گزارش واصله درست است، گفت: بلافاصله درخواست دادیم تا جلسه‌ای با حضور ریاست دادگستری استان مازندران، کارمند خاطی و سرباز جوان و خانواده اش تشکیل شود و در آن جلسه فرد خاطی از سرباز عذرخواهی کرد و موضوع از جنبه شخصی حل و فصل شد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این موضوع در بعد دیگری که جنبه سازمانی است، همچنان در حال پیگیری است، گفت: این سرباز به وظیفه خود عمل کرده و اتفاقا وظیفه‌اش را نیز به درستی انجام داده است. او در حین انجام وظیفه لباس نظامی و خدمت به تن داشته و به همین دلیل موضوع از جنبه و بعد سازمانی نیز درحال پیگیری است.

رحیمی پور با تاکید بر اینکه ستادکل نیروهای مسلح رسیدگی به این موضوع را در هر دو بعد وظیفه خود می‌داند، گفت: درهمین راستا موضوع به ریاست قوه قضاییه نیز منعکس شده و ما منتظر اعلام نتیجه از سوی ایشان هم هستیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top